انواع سرویس های خودرو

ServiceKhodro

ارائه سرويس (PDS):

تحويل خودرو به مشتري شامل معرفي، آموزش، تحويل كمي و كيفي محصولات و تحويل مدارك به مشتري مي‌باشد كه در نمايندگي يا مبادي مجاز تحويل خودرو انجام مي‌شود. همچنين بسياري از اطلاعات مورد نياز، از طريق دفترچه “راهنماي نگهداري و خدمات گارانتي” در اختيار مشتري قرار مي‌گيرد.

ارائه خدمات پس از فروش به خودرو:

ارئه خدمات به خودروها در دوران گارانتي و وارانتي به روشهاي متنوعي صورت مي‌پذيرد:

ارائه خدمات تعميرگاهي:

خدمات تعميرگاهي و قطعات يدكي مورد نياز حين تعمير، توسط نمايندگيهاي مجاز ايران‌خودرو ارائه مي‌گردد و پيشنهاد مي‌گردد با توجه به تخصصي بودن خدمات، حتما جهت دريافت خدمات اصل، به نمايندگي‌هاي مجاز مراجعه فرماييد (ليست نمايندگي‌هاي مجاز روي سايت ايساكو  www.isaco.ir قرار دارد).

توصيه۱:
با توجه به اينكه مراجعه مشتريان جهت انجام هرگونه  سرويس (وارانتي) به نمايندگي باعث درنظرگرفتن امتيازات ويژه براي مشتريان خواهد شد و مشتريان وفادار از سرويس‌ها و تخفيفات ويژه وفاداري برخوردار خواهند شد، حتما به هنگام دريافت خدمات وارانتي از ايكوكارت استفاده نماييد.

توصيه۲:
مشتريان محترم مي‌توانند بمنظور دريافت خدمات مناسب تر، با اخذ نوبت از روشهاي ذيل به نمايندگي‌هاي سراسر كشور مراجعه نمايند:
–    استفاده از Isaco Mobile Application (سامانه تلفن همراه ايساكو)
–    مراجعه به سايت ايساكو  www.isaco.ir
–    تماس با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰
–    مراجعه به نمايندگي مجاز يا تماس تلفني با نمايندگي جهت اخذ نوبت.

انجام طرح هاي خاص :

با توجه به سياستهاي شركت در راستاي مشتري مداري، اجراي طرح‌هاي خاص خدمات پس‌از فروش از طريق نمايندگيها، براي گروههاي مختلف مشتريان و در مقاطع زماني مشخص برنامه‌ريزي و اطلاع‌رساني مي‌گردد.

ارائه خدمات سيار:

ارائه خدمات به خودروهاي در راه مانده و يا انتقال خودرو به نمايندگي از طريق تماس با شماره ۰۹۶۴۴۰

ارائه خدمات طلايي :

در صورت تمايل دارنده خودرو به استفاده از خدمات طلايي و دريافت اشتراك اين خدمات، مشترك خدمات طلايي مي‌تواند بسته به سطح خدمت (يك ستاره، دو ستاره، . . . ) از خدماتي نظير خدمات امداد سيار، جبران خسارت (سرقت, تصادفات)، سرويس‌هاي ادواري، سرويس در محل،  تعويض خودروي خسارت ديده، هزينه توقف خودرو در نمايندگي و . . .  بهره‌مند گردد. اطلاعات بيشتر در سايت emdadkhodro.com قرار دارد.
تصميم گيري شود:
پس از انقضاء اعتبار خدمات طلايي مندرج بروي كارت و درصورت تمايل به تمديد خدمات طلايي، مشتري مي‌تواند از طريق ۱- پيامك به شماره . .   ۲- وب سايت شركت امداد خودرو . . . . ۳- مراجعه به نمايندگيهاي ايران خودرو ۴-دفاتر منطقه‌اي ايساكو يا دفاتر امداد خودرو از تمديد اعتبار خدمات طلايي اطمينان حاصل نمايد.

عرضه قطعات و لوازم يدكي اصلي شركت ايساكو:

قطعات و لوازم يدكي خودرو كه در تعمير و سرويسهاي دوره‌اي مورد استفاده قرار مي‌گيرند در فروشگاههاي مجاز ايران‌خودرو عرضه‌مي‌گردند و دارندگان خودرو مي‌توانند براي دريافت قطعات و لوازم يدكي اصل به اين فروشگاهها مراجعه نمايند. ليست فروشگاههاي مجاز روي سايت ايساكو  www.isaco.ir قرار دارد).

ShareShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookTweet about this on Twitter