کاهش 39درصدی مراجعه مشتریان ایران‌خودرو به نمایندگی‌ها/ رشد 11درصدی کیفیت محصولات/ بهبود 10درصدی کیفیت در زمان تحویل1401/03/24
شاخص مراجعات یک‌ماهه مشتریان به شبکه خدمات پس از فروش (R100) مربوط به محصولات تولیدی ایران خودرو در ماه‌های ابتدایی سال 1401 در مقایسه با میانگین سال 1400 کاهش 39 درصدی را تجربه کرده است.

ایکوپرس- شاخص مراجعات یک‌ماهه مشتریان به شبکه خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو در ماه‌های ابتدایی امسال در مقایسه با دی ماه سال 1400 نیز کاهش 14 درصدی داشته است.
همچنین بر پایه گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای بازه زمانی اردیبهشت ماه امسال، براساس کاهش امتیاز منفی صورت گرفته، سطح کیفی محصولات تولید شده در فروردین و اردیبهشت 1401 با رشد 11 درصدی نسبت به دی ماه سال گذشته و رشد 13 درصدی نسبت به میانگین امتیاز محصولات تولیدی سال گذشته در مسیر ارتقای کیفیت و کسب رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است.
بر پایه این گزارش، در گروه خودروهای سبک و وانت نیز رشد 8 درصدی سطح کیفی محصول نیوپیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل نسبت به دی ماه 1400 به ثبت رسیده است.
ارتقای سطح کیفی سبد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، منجر به بهبود 10 درصدی شاخص کیفیت خودرو در زمان تحویل در دو ماهه ابتدایی امسال شده است.
دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو در مقوله کیفیت محصولات، ماحصل سیاست گذاری و هدایت گری موثر مدیرعامل و مشارکت همگانی کارکنان است.
بهره برداری از سرمایه گذاری های صورت گرفته در نوسازی تجهیزات خطوط تولیدی، هم افزایی و تعریف برنامه‌های کیفی مشترک با سازندگان قطعات و تعریف و اجرای برنامه های متعدد ارتقای کیفیت در واحدهای مختلف زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو از حوزه تامین تا خدمات پس از فروش را به دنبال داشته است.

اشتراک گذاری