بازدید نظارتی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از فرآیند اجرای جشنواره امداد1401/01/09
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از طرح امداد نوروزی در مرکز تماس و پایگاه امدادی آزادراه تهران-شمال بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه امدادرسانی به مشتریان قرار گرفت.

ایکوپرس- در این بازدید، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تقدیر از تلاش امداگران و کارکنان شرکت امدادخودروایران، بر ارایه خدمات شبانه‌روزی به مشتریان با کیفیت مطلوب تاکید کرد.
دکتر مهدی خطیبی، بر ارایه خدمت به دارندگان محصولات سایر خودروسازان براساس مسوولیت‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید در راستای ارایه خدمات مناسب‌تر و با کیفیت‌تر به هموطنان، هماهنگی لازم با سایر نهادها و سازمان‌ها نیز صورت گیرد.
در جریان این بازدید مدیرعامل امدادخودروایران گزارشی از روند امدادرسانی و تجهیز پایگاه‌های امدادی ثابت و سیار به قطعات اصلی ایساکو و تجهیزات و ابزار به‌روز در سطح کشور برای ارایه خدمت به مشتریان توسط ناوگان آموزش دیده و متخصص ارایه کرد.
سید عباس میرحسینی گفت: امدادخودروایران، امکان ارایه خدمات عمومی مانند پنچری و تعویض زاپاس، باتری کمکی و انتقال خودرو و سوخت رسانی برای محصولات ایران‌خودرو و سایر خودروسازان را فراهم کرده است.
وی از ارایه بیش از 53 هزار خدمت امدادی تا روز هشتم فروردین ماه خبر داد و گفت: این عدد با توجه به افزایش سفرهای نوروزی امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد و نسبت به قبل از همه‌گیری کرونا 18 درصد افزایش داشته است.
میرحسینی گفت: براساس بازخوردهای دریافتی از مشتریان، رضایت بیش از 95 درصد امدادخواهان حاصل شده است.
وی گفت: طبق توافقات صورت گرفته، امکان ارایه خدمت به محصولات شرکت‌های مدیران‌خودرو، بهمن و کرمان موتور نیز فراهم است.
گفتنی است، ایساکو با همکاری شرکت امدادخودروایران با حضور 327 نمایندگی کشیک و 2160 اکیپ شیفت ثابت و سیار امدادی طرح خدمت‌رسانی نوروز 1401 را از 25 اسفند آغاز کرده و تا روز 14 فروردین ماه در سراسر کشور اجرا خواهد کرد.
هموطنان در صورت نیاز به خدمات خودرویی می‌توانند با سرشماره 096440 تماس گرفته یا از طریق اپلیکیشن ایساکو و بسپر، از این خدمات بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری