آمادگی شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در ایام ارتحال امام خمینی (ره)1401/03/11
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، طرح ویژه خدمت ‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به منظور آسایش خاطر مشتریان، به مدت شش روز از 11 تا 16 خرداد ماه اجرا می‌کند.

ایکوپرس- معاون شبکه خدمات پس از فروش ایساکو، گفت: در این طرح نزدیک به 79 نمایندگی‌ منتخب به صورت تک‌شیفت و دوشیفت در 62 شهر کشور و با حضور حدود 546 اکیپ امدادی، با تمرکز در مسیرهای ورودی و خروجی تهران و حومه، حرم مطهر امام (ره) و بهشت زهرا، شهرهای مقدس قم و مشهد و برخی مراکز استان‌ها، آماده ارایه خدمات به خودروهای زائران حرم مطهر خواهند بود.
ماشااله وردینی افزود: در این ایام خدمات امداد عمومی در محدوده حرم مطهر برای زائران بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب انجام خواهد شد و اکیپ‌های ویژه امدادرسانی، با هدف راه‌اندازی سریع خودروها و کاهش بار ترافیکی در محدوده مرقد مطهر مستقر خواهند بود.
وی با اشاره به وجود پایگاه‌های ثابت امدادی در مسیرهای یاد شده، از آماده‌باش شبانه‌روزی امدادگران برای ارایه خدمت به مشتریان گروه صنعتی ایران‏ خودرو خبر داد و گفت: خدمات عمومی شامل باتری کمکی، سوخت‌رسانی، بازکردن در‌های خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس است که توسط ناوگان امدادخودروایران در محل مورد نیاز مشتری و بدون توجه به کارخانه سازنده خودرو انجام می‌شود.
زنجیره خدمات مکان محور امدادخودروایران به صورت شبانه‌روز شامل تعمیرات سبک و نیمه سنگین خدماتی نظیر سرویس در محل، تعویض باتری، تعویض روغن، امدادپلاس (تعویض قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام)، امدادسوییچ (خدمات مربوط به قفل و سوییچ خودرو)، امداد سریع (تعمیرات سبک امدادی در محل با میانگین زمان انتظار حدود 24 دقیقه) و همچنین تعویض شیشه است که مشتریان براساس نیاز خودروی خود، در محل و زمان موردنظرشان دریافت می‌کنند.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با شماره سراسری 096440 و وب‌سایت www.096440.com و همچنین اپلیکیشن‌ تلفن همراه «ایساکو اپ» در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در سراسر کشور است.
فهرست نمایندگی‌های مجاز منتخب در ایام خدمات رسانی، در سایت ایساکو به نشانیwww.isaco.ir قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری