تمام ستاره‌های ارزیابی خدمات پس از فروش کشور از آنِ ایساکو شد1401/06/13
همزمان با سیزدهمین سال صدر نشینی برای نخستین بار در حوزه صنعت خودرو، تمام ستاره‌های ارزیابی خدمات پس از فروش کشور از آنِ ایساکو شد

طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو با سیزده سال صدرنشینی در حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور، امسال با کسب امتیاز 85.92 برای نخستین بار، «رتبه یک» این حوزه را بلامنازعانه به خود اختصاص داد.

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، که در سیزده سال گذشته همواره در بین شرکت‌های ارایه دهنده خدمات پس از فروش صنعت خودرو، بالاترین امتیاز این حوزه را از آن خود کرده بود، در سال جاری نیز با رشدی چشمگیر در تمام شاخص‌ها موفق شد، بر اساس آخرین بازنگری دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش، برای نخستین بار در بین تمامی شرکت‌های خودروساز کشور تمام سه ستاره ارزیابی حوزه خدمات پس از فروش صنعت را کسب کند و «رتبه یک» این حوزه را به خود اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، بر طبق ازریابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو بر اساس دستورالعمل بازنگری چهار شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش در امتیاز «شاخص کل» و «نتیجه عملکرد» در حوزه خدمات‌رسانی به تمامی محصولات خود «رتبه یک» را از آن خود کرده است؛ این در حالی‌ست که در سال گذشته نیز این شرکت موفق به کسب رتبه یک برای هفت محصول ایران خودرو شده بود.

مدیر عامل ایساکو در این باره گفت: تحریم‌های ظالمانه، مشکلات ناشی از مسایل اقتصادی و محدویت‌های حاصل از بیماری کرونا در طی سال‌های اخیر بیش از پیش حوزه صنعت خودرو را تحت تاثیر قرار داد و موانع زیادی در مسیر ارایه خدمات پس از فروش ایجاد شد؛ اما این مجموعه با تلاشی صد چندان کوشید از طریق داخلی‌سازی قطعات خودرو، خودکفایی در تولید ابزار مخصوص، تامین از منابع داخل و در سایه حمایت‌های مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، برنامه‌ریزی‌های دقیق در ستاد، کوشش کارکنان مجموعه و تلاش مضاعف نمایندگی‌های مجاز رضایت مشتریان ایران‌خودرو را از خدمات پس از فروش را تا سطح کسب رتبه یک، ارتقا دهد.

بابک سلاجقه با اعلام این موفقیت گفت: در راستای طرح تحول کیفی در سطح تمام گروه صنعتی ایران‌خودرو و اقدامات مهمی شکل گرفته و شرکت ایساکو نیز هم‌راستا با این حرکت انقلابی، با انگیزه‌تر از همیشه به افقی روشن‌تر می‌اندیشد و این دستاورد از نظر ما آغاز راه خدمتی متفاوت و نوین به هموطنان است. امیدواریم بتوانیم با برنامه‌های در دست انجام همچنان کیفیت ارایه خدمات را به شکل مستمر بهبود بخشیم و همواره در مسیر افزایش رضایت مشتریان گام برداریم.

اشتراک گذاری