در پی کسب بالاترین امتیاز رضایت مشتریان و کسب رتبه اول در ارزیابی وزارت صنایع سال 1400:
شرکت ایساکو از دفتر منطقهای رشت تقدیر کرد
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو به مناسبت کسب رتبه اول در شاخص رضایت مشتریان توسط دفتر منطقهای رشت در میان یازده دفتر کشور تقدیر کرد.
مدیر عامل شرکت ایساکو در نشستی که به منظور قدردانی از مدیر و کارکنان دفتر منطقهای رشت برگزار شد با بیان این مطلب گفت: نمایندگیها مجاز ایرانخودرو در استان گیلان،اردبیل و غرب استان مازندران تحت پوشش دفتر منطقهای رشت قراردارند و ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 1400 از این نمایندگیها نشاندهنده عملکرد مطلوبتر این سه استان در زمینه ارتقای رضایت مشتریان بوده و برآیند عملکرد این نمایندگیها و تلاش و پیگیری ستودنی همکاران دفتر رشت در نهایت عاملِ کسب رتبه یک توسط این دفتر در میان سایر دفاتر منطقهای شرکت ایساکو شده است.
بابک سلاجقه در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان این دفتر گفت: دفاتر منطقهای بازوهای اجرایی شرکت ایساکو در سراسر کشور و چشم بینا و گوش شنوای ما هستند و انجام وظیفه خطیر همپوشانی فعالیتهای شرکت و هماهنگی بین نمایندگیها هر منطقه با دفتر مرکزی در نهایت باعث ایجاد ارزش افزوده در حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو و ارتقاء کیفیت خدمات خواهد شد.
معاون شبکه خدمات پس از فروش ایساکو نیز در این نشست در خصوص دلایل موفقیت این دفتر در کسب بالاترین امتیاز در شاخص رضایت مشتری (CSI)، به عملکرد خوب کارکنان آن در خصوص انجام امور مشتریان و هماهنگی با دفتر مرکزی ایساکو یاد کرد و افزود: همدلی در کنار کارآزمودگی و تجربه، باعث رشد هماهنگ این دفتر و نمایندگیهای تحت پوشش آن بوده است.
ماشااله وردینی از ارتباط تعاملی و دوسویه این دفتر که نتیجه آن اثربخشی بالا، بهبود مستمر و ارتقا کیفیت خدمات بوده یاد کرد و افزود: حاصل این تلاشها، عامل افزایش رضایت مشتریان از نمایندگیهای این دفتر است.
گفتنی است، به دلیل اهمیت مشتریان در زنجیره ارزش شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، افزایش رضایت آنها از خدمات ارائه شده در تمام دفاتر این شرکت در کشور به عنوان هدف اصلی محسوب میشود.
در حاشیه این نشست مدیر عامل ایساکو از تعدادی از نمایندگیهای شهر بندرانزلی و رشت بازدید کرد و از نزدیک بر نحوهی ارائه خدمات در این نمایندگیها نظارت و بررسی به عمل آورد.