همزمان با فرار رسیدن ایام اربعین حسینی (ع) و تسهیل خدمترسانی به زایران کربلای معلا:
نمایندگی مجاز جدید در شهرستان مهران به شبکه خدمات پس از فروش ایرانخودرو افزوده شد
به گزارش روابط عمومی خدمات پس از فروش ایرانخودرو، نمایندگی جدید ایرانخودرو در استان ایلام افتتاح شد و مجموع تعداد نمایندگیهای این شرکت در مرداد ماه 1402 به654 نمایندگی رسید.
بنابراین گزارش شرکت ایساکو همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی با رویکرد تسهیل و تسریع دسترسی مشتریان منطقه به خدمات فروش و پس از فروش و همچنین آسایش خاطر زایرین کربلای حسینی در ایامِ پیشِ رو، نمایندگی 2509 را شهرستان مهران افتتاح کرد.
بنابراین گزارش معاون خدمات پس از فروش ایرانخودرو گفت: با توجه به نیاز به توسعه نمایندگیها در منطقه مرزی مهران و به منظور بهبود شاخص سهولت دسترسی مشتریان به خدمات فروش و پس از فروش و ارتقا رضایت دارندگان محصولات ایرانخودرو، ایجاد یک نمایندگی در منطقه ضروری به نظر میرسید و این نمایندگی با 15 پست کاری در زمینی به متراژ 2000 متر مربع آغاز به کار کرد.
ماشاله وردینی ادامه داد: علاوه بر نیاز هموطنان ساکن در استان ایلام به یک نمایندگی در منطقه مرزی مهران، ما همه ساله با فوج زایرین و دلدادگان حرم حسینی (ع) در این منطقه مواجه بودیم و برای تسهیل در خدمترسانی به این عزیزان، با برپایی چادرهای نمایندگی صحرایی این نیاز را مرتفع میکردیم که دشواریهای خاص خود را داشت. اما خوشبختانه در مرداد ماه سال جاری با همکاری «رحمان غیابی» صاحب امتیاز این نمایندگی، موفق شدیم این مرکز خدمات پس از فروش را به مجموعه اضافه کنیم تا علاوه بر خدمت رسانی سالیانه به راهیان عتبات عالیات، از ظرفیت این نمایندگی برای ساکنین استان در طول سال نیز بهرهمند شویم.
وی افزود: این نمایندگی با توجه به موقعیت قرارگیری در مسیر تردد، در صورت نیاز مشتریان به خدمات، سرعت خدمت رسانی را افزایش داده و باعث کاهش بار ترافیکی نیز خواهد شد.
وردینی همچنین گفت: در حال حاضر امتیاز نمایندگی جدید با توجه به نیازسنجی هر منطقه و شهرستان و احراز شرایط به متقاضیان اعطا میشود و با این رویکرد از ابتدای سال 1401 تا کنون بیش از 18 نمایندگی مجهز در شهرهای مختلف کشور آغاز به کار کرده است و در عین حال تعدادی از نمایندگیها نیز به دلایل مختلف در کمیسیون لغو و اعطای شرکت ایساکو، از ارایه خدمات به صورت موقت تعلیق یا لغو امتیاز شدهاند.
او تشریح کرد: تمام اقدامات بهبود و توسعه و ارتقاء در شرکت ایساکو به منظور افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش صورت میگیرد و ایساکو سعی دارد با حفظ برتری چهارده ساله خود در میان تمام ارائه دهندگان خدمات پس از فروش صنعت خودرو در کشور بهترین خدمات را به دارندگان محصولات ایرانخودرو ارائه کند.
وردینی در پایان به اهمیت مراجعه به نمابندگیهای مجاز در زمانهای اعلام شده در دفترچه خودرو اشاره کرد و گفت: خدمات ارائه شده در نمایندگیها دو ماه یا سه هزار کیلومتر گارانتی دارند.