اخبار و رویدادها

آمادگی ایساکو برای ارائه خدمات به مهمان جدید بازار خودرو

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) گفت: شبکه خدمات ایران خودرو برای خدمات‌دهی مطلوب به محصول جدید ایران خودرو مهیا شده است.

سید رضا حسینی، با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی ایران‌خودرو برای ورود خودروهای جدید به بازار، شركت ایساكو به عنوان متولی خدمات پس از فروش این شركت خودروساز، خود را آماده خدمت‌رسانی به مشتریان میكند و در حال حاضر این آمادگی در خصوص خودروی «اچ30 کراس» در شبکه خدمات ایساکو ایجاد شده است.

photo_2016-05-07_09-12-50

مدیرعامل ایساکو ادامه داد: اکنون تعدادی از نمایندگی‌های شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو از طریق مدیریت آموزش فنی ایساکو تحت آموزش‌های لازم در خصوص خدمات مربوط به این خودرو قرار گرفته و آمادگی لازم را کسب کرده‌اند.

وی همچنین افزود: ایساکو برای ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب به این خودرو اتوماتیک، در فاز اول، 35 نمایندگی خود را تجهیز کرده و دستگاه‌ها و ابزار لازم در خصوص عیب‌یابی و تعمیر را در اختیار این نمایندگی‌ها قرار داده است.

حسینی در خصوص نحوه توزیع خدمات این خودرو در کشور تشریح کرد: علاوه بر تامین قطعات و لوازم یدکی این خودرو، نمایندگی‌های پایلوت به نحوی در سراسر کشور آماده شده‌اند که در هر استان یک نمایندگی و در سطح تهران، پنج نمایندگی به دارندگان این محصول خدمات ارائه کنند.

خاطر نشان می‌شود پیش فروش خودرو اچ30 کراس، جدیدترین محصول ایران خودرو که در دسته خودروهای شاسی بلند کوچک و ارزان قیمت جای می‌گیرد، از پنجم اردیبهشت‌ماه آغاز شده است.

663