اخبار و رویدادها

ارائه خدمات نوین و رضایت مشتریان اولویت اول ایساکو

۲۶ اسفند ۱۳۹۸

قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو ارتقای رضایت‌مندی مشتریان و ارائه خدمات نوین را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری ایساکو دانست.

ارائه خدمات نوین و رضایت مشتریان اولویت اول ایساکو

 حمید مرادی قائم مقام اجرایی مدیر عامل ایران خودرو در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل ایساکو گفت: در ارتقای رضایت‌مندی مشتریان، نمایندگی‌های مجاز نقش و سهمی بیش‌تری دارند.

وی با بیان این‌که نمایندگی‌های ایساکو نقطه تماس و خط مقدم ارتباط با مشتریان هستند، تاکید کرد: رسالت امروز ما جذب مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی است و این موضوع در سایه تغییر راهکارها و اتخاذ رویکردهای جدید در سیستم خدمات پس از فروش این ایران‌خودرو است.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو از تلاش‌های شبانه‌روزی تیم مدیریتی و کارکنان ایساکو برای استانداردسازی و تسهیل خدمت‌رسانی به مشتریان قدردانی کرد.

در ادامه عادل پیرمحمدی عضو هیات مدیره ایران خودرو خاطر نشان کرد: نهادینه شدن فرهنگ خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان باعث تقویت اعتماد مردم به ایران خودرو می شود.

وی افزود : برنامه‌ها و کارهای خلاقانه‌ای در‌‌ زمینه ارائه خدمت به مشتریان توسط ایساکو صورت گرفته و باید این مسیر خدمت‌رسانی ارتقا یافته و توسعه داده شود .

پیرمحمدی تاکید کرد: مدیر عامل جدید ایساکو، وظیفه خطیری در قبال بیش از دو میلیون مشتری ایران خودرو دارد و جلب رضایت حداکثری آنان کاری سخت است اما با تدوین برنامه های خلاقانه و توجه به شبکه خدمت رسانی این امر دست یافتنی است.

مونسان مدیرعامل جدید خدمات پس از فروش ایران خودرو نیز گفت: با تدوین و ارائه برنامه‌های جدید، مسیر خدمت‌رسانی به مشتریان را توسعه می‌دهیم.
وی تاکید کرد: از تمامی بسترها و ابزارهای نوین برای جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات مطلوب و بهینه به آنان استفاده خواهیم کرد.

در ادامه، سید رضا حسینی مدیر عامل سابق ایساکو نیز گزارشی از عملکرد خود ارائه داد که مورد تقدیر قرار گرفت.

 

760