اخبار و رویدادها

استقبال بینظير مشتريان از جشنواره خدمات زمستاني ايساكو

۵ دی ۱۳۹۴

معاون شبكه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از استقبال بسیار گسترده مشتریان از جشنواره زمستانی این شركت خبر داد.

شهریار سلطانی، ضمن بیان این مطلب گفت: استقبال از طرح برف (بسته رایگان فصلی) شركت ایساكو كه تكریم واقعی مشتریان را هدف اصلی خود قرار داده است،‌ نشانگر اعتماد مردم به خودروسازان داخلی و حمایت از تولید ملی است. وی افزود: مراجعه گسترده هموطنان به نمایندگیهای مجاز حاكی از این است كه اگر خلاقیت، نوآوری و توجه به خواست مشتری در طرح‌های خدماتی مد نظر قرار گیرد میتوان رضایت مشتریان با سلائق مختلف را ارتقاء داد.

سلطانی خاطر نشان كرد: مراجعه بیش از 100 هزار مشتری در روزهای آغازین طرح به نمایندگیهای منتخب و علاقه‌مندی به استفاده از بسته‌های ارائه شده در جشنواره برف، باعث شد قطعات بسته رایگان در روزهای ابتدایی در برخی نمایندگیها به اتمام برسد كه با تلاش همكاران شركت فورا این قطعات تامین شد، لذا از این بابت از مشتریان كه در انتظار رسیدن قطعات ماندند، پوزش میطلبیم.

او در حالی كه اخبار تكمیلی این جشنواره را اعلام میكرد گفت: به دلیل استقبال چشمگیر از این طرح و به منظور ارج نهادن به خواست مشتریان، بسته جدیدی، جایگزین بسته رایگان شد كه در آن20 درصد تخفیف در اجرت تعویض لنت ترمز، فیلترها و روغن موتور برای مشتریان در نظر گرفته شده است. همچنین ارائه بسته ویژه كه شامل 7 تا 30 درصد تخفیف در قیمت قطعات است همچنان ادامه خواهد داشت. لازم به ذكر است زمان این طرح از چهارم تا بیستم دیماه تمدید شده و این فرصت مغتنمی است كه مشتریان عزیز ما از مزایای طرح بهره‌مند شوند و بتوانند در قرعه كشی 8 دستگاه خودرو و 1000 حلقه لاستیك برای 500 نفر شركت كنند.

وی در پایان افزود: از نمایندگیها و هموطنانی كه ما را در پیاده‌سازی این طرح‌ یاری رساندند تشكر و قدردانی میكنیم و امیدواریم با حمایت مدیریت ارشد گروه بتوانیم گام‌های موثری در رضایت‌مندی هر چه بیشتر مشتریان برداریم.