اخبار و رویدادها

افتتاحیه ارزیابی‌ شرکت بازرسی استاندارد و کیفیت ایران در سال ۹۵ از شرکت ایساکو

۱۴ اسفند ۱۳۹۵

ارزیابی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال ۹۵ از شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) آغاز شد.

photo_2017-03-05_13-26-30

ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز هر ساله به منظور بررسی شاخص‌های مختلف در خدمات و با هدف ارتقای خدمات پس از فروش صنعت خودرو در حوزه زیر ساخت‌های شبکه خدمات شامل نمایندگی‌های مجاز و ستاد انجام می‌شود.

بر این اساس در هفت دوره متوالی این ارزیابیها که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد انجام شده ، شرکت ایساکو در بین ۳۹ شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرویی همواره در جایگاه نخست قرار داشته است.

666