افتتاحیه ارزیابی شرکت بازرسی استاندارد و کیفیت ایران در سال ۹۵ از شرکت ایساکو
۱۴ اسفند ۱۳۹۵
ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال ۹۵ از شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) آغاز شد.

ارزیابی خدمات پس از فروش شرکتهای خودروساز هر ساله به منظور بررسی شاخصهای مختلف در خدمات و با هدف ارتقای خدمات پس از فروش صنعت خودرو در حوزه زیر ساختهای شبکه خدمات شامل نمایندگیهای مجاز و ستاد انجام میشود.
بر این اساس در هفت دوره متوالی این ارزیابیها که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد انجام شده ، شرکت ایساکو در بین ۳۹ شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرویی همواره در جایگاه نخست قرار داشته است.
666