اخبار و رویدادها

افزايش رضايتمندي مشتريان از خدمات نوروزي ايران خودرو در سال 97

۲۱ فروردین ۱۳۹۷

مدیرعامل ایساكو از افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات امداد نوروزی 97 در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: نتایج نشان دهنده این است كه طرح ها و برنامه ها و پایش و نظارت بر حسن اجرای آن اثربخش بوده و سبب افزایش رضایتمندی مشتریان شده است.

سیدرضا حسینی در نشست خبری با حضور رسانه ها از افزایش رضایت مشتریان از خدمات امدادی جشنواره نوروزی از عدد 81.55 در سال 96 به عدد 87.31 در سال 97 خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای اجرای جشنواره نوروزی را از دی ماه آغاز و با شناسایی مسیرهای پرتردد، با همكاری امدادخودرو و ساپكو اقلام و قطعات پرمصرف را برای توزیع در این مسیرها ارسال كردیم.

وی افزود:‌ در جشنواره نوروزی ایساكو در سال 97 بیش از 60 هزار خدمت امدادی و حمل خودرو ارایه شده كه 2500 خدمت برای خودروهای خارج از شبكه ایران خودرو بوده است.

حسینی ادامه داد: در حوزه امداد خودرو نیز با ارایه خدماتی نظیر امدادپلاس سعی بر ارایه خدمات مناسب به مشتریان داشته ایم.

وی اعزام 222 امدادگر دو منظوره را از جمله طرح های نوین ایساكو عنوان كرد و گفت: ‌امدادگر دومنظوره در صورت عدم رفع مشكل در محل نسبت به حمل خودرو اقدام می كند كه این موضوع موجب صرفه جویی در زمان مشتری و جلوگیری از حمل غیرضروری خودروها شده است.

حسینی با بیان این كه در جشنواره امسال نسبت به سال گذشته بهبودهای زیادی را تجربه كردیم گفت: میانگین مدت زمان تعمیرات را به میزان 14 درصد كاهش داده و به كم تر از یك روز رسانده ایم.

وی كاهش قابل توجه شكایت عدم پذیرش در سال 97 را از دیگر بهبودهای خدمت رسانی در نوروز امسال دانست و گفت: در این زمینه شاهد كاهش 79 درصدی بوده ایم.

حسینی اضافه كرد: میانگین زمان انتظار برای ارسال قطعه نیز با كاهش 40 درصدی به یك روز كاهش یافته است.

مدیرعامل ایساكو با بیان این كه بیش از 7 هزار نفر برای خدمت رسانی در جشنواره نوروزی بسیج شدند تا خدمات مناسبی را به مشتریان ارایه كنند گفت: با نظارت ها و بازدیدهای محسوس و نامحسوس ایرادات احتمالی را رفع كرده ایم.

وی به طرح های نوین اجرا شده در جشنواره نوروزی اشاره كرد و گفت:‌ نصب سیستم GPS بر خودروهای ناوگان امداد، نمایش آنلاین بر سایت 141.IR، خرید آنلاین اشتراك از طریق اپلیكیشن آپ و ارایه خدمات در جزایر كیش و قشم از جمله این طرح ها بوده است.

وی تاكید كرد:‌ جدابیت كالای ایرانی برای مشتریان در استفاده از خدمات پس از فروش مناسب است كه ایران خودرو تلاش می كند با ارایه خدمات متنوع هموطنان را به استفاده از محصول ایرانی ترغیب و تشویق كند.

گفتنی است جشنواره خدمات نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو از 26 اسفندماه 96 آغاز و تا 14 فروردین 97 ادامه داشت. در این طرح 380 نمایندگی مجاز گروه صنعتی ایران خودرو به همراه2200 اكیپ  امدادرسانی و حدود 180 فروشگاه مجاز لوازم یدكی به صورت شبانه روزی به شهروندان در سراسر كشور خدمت رسانی كردند.