اخبار و رویدادها

اولین جلسه راه‌اندازی باشگاه مشتریان ایران‌خودرو برگزار شد

۴ شهریور ۱۳۹۶

نشست مدیران ارشد شرکت ایران‌خودرو به منظور راه‌اندازی باشگاه مشتریان این شرکت برگزار شد.

images

گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور تعامل دوسویه، ارائه خدمات رفاهی خاص و جلب وفاداری مشتریان، فاز اول راه‌اندازی باشگاه مشتریان را اجرایی کرد. برنامه‌ریزی برای اجرای این پروژه در شش فاز طراحی شده است که به مرور اجرا خواهد شد.

هدف اصلی از راه‌اندازی این باشگاه بهره‌مندی متفاوت و شخصی‌سازی شده مشتریان از خدمات ایران‌خودرو است و شرکت ایساکو، به عنوان متولی، اجرایی کردن آن را بر عهده دارد.

در فاز اول این طرح در خصوص اهداف، زیرساخت‌ها، تدوین برنامه‌‌های آتی به صورت منسجم و پیوسته، بحث و تبادل نظر شد. همچنین داده‌کاوی اعضای باشگاه و نیازسنجی آن‌ها با توجه به رده سنی، جنسیت، محدوده محل سکونت و … در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است، شرکت‌های بزرگ و مطرح تجاری دنیا که سبک‌های نوین کسب و کار در آن‌ها اجرا می‌شود، با راه‌اندازی باشگاه مشتریان، ایجاد بستری برای توجه ویژه، رفع نیازها و مدیریت صحیح ارتباط با مشتریان را مد نظر دارند.