اخبار و رویدادها

ايساكو بهار را با افزايش رضايت مشتريان آغاز كرد

۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

جشنواره خدمات نوروزي شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو، كه از 25 اسفند سال گذشته آغاز شده بود، با ارائه خدماتي كه از ديدگاه مشتريان مناسب ارزيابي شد، در پانزدهم فروردين‌ماه سال جاري با موفقيت پايان يافت.

photo_2016-04-19_10-37-34

اين جشنواره با هدف ارائه خدمات ويژه در تعطيلات نوروز و تسهيل دسترسي به خدمات امدادي و در نتيجه افزايش ميزان رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش برگزار شد. در اين ايام، 519 نمايندگي (67درصد از كل نمايندگیهاي ايساكو)، 262 فروشگاه و 2140 اكيپ امداد به صورت كشيك مهياي خدمت‌رساني به مسافران نوروزي (اعم از دارندگان محصولات ايران‌خودرو و ساير خودروها) شدند. همچنين تعداد 44 نمايندگي در مراكز استان‌ها و شهرهاي پرتردد، آماده پذيرش شبانه‌روزي خودروها بودند.

برنامه‌ريزي اين طرح به نحوي صورت گرفت كه تعداد زيادي از نمايندگیهاي كشيك در مسيرهايي كه بيشترين تردد را دارند فعال باشند و در جاده‌هايي كه بين دو شهر فاصله زيادي وجود دارد،  تعداد اكيپ‌هاي امداد نسبت به سال‌هاي پيش افزايش يافت.

گفتنیست، چند ماه پيش از آغاز جشنواره نوروزي، طرح‌هاي انگيزشي ويژه‌اي براي نمايندگیها و فروشگاه‌هاي مجاز ايساكو اجرا و سبد قطعات شبكه خدمات اين شركت، تكميل و در آغاز طرح نيز 850هزار قطعه، به اين شبكه تزريق شد، تا مراجعين در ايام نوروز با مشكل كمبود لوازم و قطعات يدكي مواجه نشوند.

لازم به ذكر است در راستاي اجراي بهينه اين طرح، در طول مدت جشنواره، اكيپ‌هاي نظارتي حضور و كيفيت كار نمايندگیهاي كشيك را كنترل كردند. شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران به عنوان ناظر بيروني و بازرسين شركت ايساكو به صورت محسوس و نامحسوس عملكرد نمايندگیها را از داخل شركت مورد پايش قرار دادند.

آمارها حاكیست، در اين جشنواره، همكاران مركز تماس ايران‌خودرو به بيش از 98درصد تماس‌ها از ميان 140هزار تماس، پاسخ داده و 51500 خدمت امدادي صورت گرفت. همچنين متوسط زمان انتظار مشتريان 24 دقيقه و 59 ثانيه، برآورد شد و زمان تعميرات نيز كاهش يافت.

نظرسنجي و گزارش‌هاي نهايي نشان میدهد 92 درصد مشتريان از دريافت اين خدمات ابراز رضايت كردند كه كاهش 50 درصدي شاخص شكايات نسبت به پذيرش در مقايسه با سال گذشته مويد اين رضايت‌مندي است.

724