اخبار و رویدادها

ايساكو بهار را با افزايش رضايت مشتريان آغاز كرد

۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

جشنواره خدمات نوروزی شركت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، كه از 25 اسفند سال گذشته آغاز شده بود، با ارائه خدماتی كه از دیدگاه مشتریان مناسب ارزیابی شد، در پانزدهم فروردین‌ماه سال جاری با موفقیت پایان یافت.

photo_2016-04-19_10-37-34

این جشنواره با هدف ارائه خدمات ویژه در تعطیلات نوروز و تسهیل دسترسی به خدمات امدادی و در نتیجه افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش برگزار شد. در این ایام، 519 نمایندگی (67درصد از كل نمایندگیهای ایساكو)، 262 فروشگاه و 2140 اكیپ امداد به صورت كشیك مهیای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی (اعم از دارندگان محصولات ایران‌خودرو و سایر خودروها) شدند. همچنین تعداد 44 نمایندگی در مراكز استان‌ها و شهرهای پرتردد، آماده پذیرش شبانه‌روزی خودروها بودند.

برنامه‌ریزی این طرح به نحوی صورت گرفت كه تعداد زیادی از نمایندگیهای كشیك در مسیرهایی كه بیشترین تردد را دارند فعال باشند و در جاده‌هایی كه بین دو شهر فاصله زیادی وجود دارد،  تعداد اكیپ‌های امداد نسبت به سال‌های پیش افزایش یافت.

گفتنیست، چند ماه پیش از آغاز جشنواره نوروزی، طرح‌های انگیزشی ویژه‌ای برای نمایندگیها و فروشگاه‌های مجاز ایساكو اجرا و سبد قطعات شبكه خدمات این شركت، تكمیل و در آغاز طرح نیز 850هزار قطعه، به این شبكه تزریق شد، تا مراجعین در ایام نوروز با مشكل كمبود لوازم و قطعات یدكی مواجه نشوند.

لازم به ذكر است در راستای اجرای بهینه این طرح، در طول مدت جشنواره، اكیپ‌های نظارتی حضور و كیفیت كار نمایندگیهای كشیك را كنترل كردند. شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران به عنوان ناظر بیرونی و بازرسین شركت ایساكو به صورت محسوس و نامحسوس عملكرد نمایندگیها را از داخل شركت مورد پایش قرار دادند.

آمارها حاكیست، در این جشنواره، همكاران مركز تماس ایران‌خودرو به بیش از 98درصد تماس‌ها از میان 140هزار تماس، پاسخ داده و 51500 خدمت امدادی صورت گرفت. همچنین متوسط زمان انتظار مشتریان 24 دقیقه و 59 ثانیه، برآورد شد و زمان تعمیرات نیز كاهش یافت.

نظرسنجی و گزارش‌های نهایی نشان میدهد 92 درصد مشتریان از دریافت این خدمات ابراز رضایت كردند كه كاهش 50 درصدی شاخص شكایات نسبت به پذیرش در مقایسه با سال گذشته موید این رضایت‌مندی است.

650