اخبار و رویدادها

به منظور مقابله با ویروس کرونا:

ایران‌خودرو گارانتی محصولات خود را تمدید کرد

۲۰ اسفند ۱۳۹۸

گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای مقابله با ویروس کرونا و عدم نیاز به مراجعه هموطنان به نمایندگی‌های این مجموعه در شرایط کنونی، گارانتی محصولات خود را یک ماه یا ۲هزار کیلومتر تمدید کرد.

شرکت ایران‌خودرو که به دلیل جلوگیری از همه‌گیری ویروس کرونا، از روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه اعلام کرده بود بسیاری از خدمات خود را به صورت غیرحضوری و غیرمتمرکز ارایه می‌کند، مجددا به مشتریان خود توصیه کرد با توجه به رشد تصاعدی ویروس کرونا در سطح کشور، تا حد امکان از خروج غیرضروری از منزل بپرهیزند و از خدمات غیرحضوری این گروه صنعتی بهره‌مند شوند.

این شرکت اعلام کرد: خدمات در نمایندگی‌های ایران‌خودرو به دو بخش فروش و خدمات پس از فروش تقسیم می‌شوند که بسیاری از این خدمات با استفاده از ظرفیت‌های بستر الکترونیک، به صورت غیرحضوری یا ارائه در محل مشتریان قابل انجام است. مشتریان برای اطلاع از خدمات فروشی که ایران‌خودرو به صورت غیرحضوری ارائه می‌کند، می‌توانند به سایت این شرکت به نشانی ikco.ir  مراجعه نمایند و از روند ارائه خدمات آگاه شوند.

همچنین در خصوص خدمات پس از فروش نیز مرکز تماس ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ در اختیار مشتریان است تا از خدمات قابل ارائه مطلع شده و یا درخواست دریافت خدمات ثبت کنند. اپلیکیشن ایساکو نیز کانال ارتباطی دیگر این شرکت برای ثبت درخواست‌ خدمات خودرو به صورت اینترنتی است.

گفتنی است، خدمات پس از فروش این مجموعه با دارا بودن بزرگ‌ترین ناوگان امدادی در سراسر کشور، به‌صورت شبانه‌روزی آماده است تا با حضور درب منزل مشتریان، خدمات خوردویی مورد نیاز را بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی به ایشان ارائه کند.

به منظور همکاری با هموطنان در خصوص رفع ایراد خودروهایی که با خدمات غیرحضوری مرتفع نمی‌شود نیز نمایندگی‌های این مجموعه با دارا بودن ملزومات بهداشتی و اجرای پروتکل جدید پیشگیری از ویروس کووید ۱۹ پذیرای مشتریان خواهد بود.