اخبار و رویدادها

با حضور مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در خراسان رضوی صورت گرفت:

ارزیابی رضایت‌مندی زائران حرم رضوی در ایام مبارک عید غدیر

۲۷ مرداد ۱۳۹۸

مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در ادامه بازدیدهای نظارتی خود به منظور پایش بر نحوه ارائه خدمات به مشتریان این گروه صنعتی امروز به استان خراسان رضوی سفر کردند.

همزمان با نزدیک شدن عید بزرگ شیعیان و ولایت‌عهدی حضرت امام علی (ع)، حمیدرضا بهمنی، قایم مقام شرکت ایساکو به همراهی گروهی از مدیران این شرکت، به خراسان رضوی سفر کردند تا اطمینان یابند، خدمات‌رسانی به مسافران و زایرانی که مشهد مقدس را مقصد سفر روحانی خود قرار داده‌اند، به بهترین شکل در حال اجرا است.

در همین راستا، این گروه برای بررسی کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، به نمایندگی‌های ۳۰۱۰، ۳۰۴۳، ۳۰۷۰ نیشابور و ۳۰۴۲ مشهد رفته و با ارزیابی خدمات پس از فروش بر اساس چک‌لیست‌های موجود، بر ارائه بهترین خدمات به زایرین حرم امام رئوف تاکید کردند. همچنین به رسم چند سال اخیر با نشستن پای صحبت مشتریان گرامی، سعی کردند با تسریع در اجرای خدمات، خاطره خوشی از این سفر معنوی را در اذهان ایشان، رقم بزنند.

«کیفیت ارائه خدمات» از مهم‌ترین شاخص‌هایی است که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران همه ساله طی ارزیابی، آن را مورد بررسی قرار می‌دهد و به نظر می‌رسد بهبود کیفیت خدمات متاثر از عواملی همچون نظارت و پایش مستمر و برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات اصلاحی به صورت مداوم، بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص، استفاده از قطعات با کیفیت، تجهیزات و شرایط محیطی نمایندگی‌ها و… بوده است.

در پایان گفتنی است: شرکت ایساکو در شاخص «کیفیت ارائه خدمات» از ISQI نمره ۹۱٫۲ از ۱۰۰ دریافت کرده است که از سال ۹۴ تاکنون یک رکورد محسوب می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#خدمات_پس_از_فروش #ایساکو #خدمات_خودرو #خدمات_پس_از_فروش_خودرو  #لوازم_یدکی #تهیه_توزیع_قطعات_و_لوازم_یدکی_ایران_خودرو #خدمات_پس_از_فروش_ایرانخودرو #تامین_قطعات_تضمین_خدمات #خدمات_پس_از_فروش_ایران_خودرو #ایران_خودرو #ایرانخودرو #قطعه_خودرو #قطعات_خودرو #تعمیرگاه #نمایندگی_ایرانخودرو #تعمیرگاه_ایرانخودرو #مقام_اول_خدمات_پس_از_فروش #اندروید #اپل #اپلیکیشن_PWA #اپلیکیشن_وب #اپلیکیشن_وب_ایساکو #وب_اپلیکیشن_ایساکو #نوبت_دهی #امداد #درخواست_امداد #اتوکلیک