اخبار و رویدادها

با معرفی امکانات جدید خدماتی؛

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو حاضر شد

۱۸ دی ۱۳۹۷

سومین نمایشگاه بین المللی خودرو با حضور معاون صنعت، معدن و تجارت، مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو و جمعی از مدیران و فعالان صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی کشور در محل نمایشگاه شهرآفتاب کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ارتباطات شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، هاشم یکه‌زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، سیدرضا حسینی مدیرعامل ایساکو، شهرام صالحی مدیرعامل امدادخودروایران به همراه جمعی از مدیران گروه صنعتی ایران خودرو در این نمایشگاه حضور یافتند.

شرکت ایساکو همراه با شرکت امدادخودروایران و در قالب خدمات پس‌از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو با رونمایی از مهم‌ترین برنامه این شرکت در نمایشگاه شهرآفتاب به معرفی خدمات خود پرداختند.

در این نمایشگاه حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با برگزاری تور مجاری از طریق عینک‌های واقعیت مجازی مشتریان خود را با خدمات نوین و قابل ارائه در نمایندگی‌ها بیش از پیش آشنا کرد.

سیدرضا حسینی مدیرعامل ایساکو در خصوص درگاه نوین ارتباط مشتریان ایران خودرو به خبرنگاران گفت: در راستای خدمت‌رسانی بهتر و سهولت در خدمات، مشتریان از طریق اپلیکیشن ایساکو و تنها با چند کلیک، به صورت شبانه‌روزی در دسترس مشتریان قرار گرفته است. تمام قابلیت‌های این نرم‌افزار رایگان بوده و خدمات دریافتی از آن پشتوانه و ضمانت شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) را دارا است.

وی افزود: نسخه جدید این اپلیکیشن با امکاناتی همچون دریافت نوبت پذیرش نمایندگی؛ کنترل اصل بودن قطعات خریداری شده توسط مشتری؛ درخواست اتوکلیک برای تعویض روغن، فیلترها و… در محل موردنظر مشتری؛ درخواست امداد فوری شامل امدادرسانی به خودرو متوقف، حمل خودرو معیوب به محل نمایندگی‌ها، مشاوره برای رفع ایراد از راه دور؛ امکان مشاهده اطلاعات خودرو و سوابق تعمیراتی؛ مشاهده قیمت قطعات و دستمزد خدمات قابل ارائه در شبکه خدمات پس از فروش از گزینه‌های اخیرا در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

شهرام صالحی مدیرعامل امدادخودروایران نیز در تکمیل صحبت‌های حسینی ـ مدیر عامل ایساکو ـ ضمن معرفی اجمالی خدمات این شرکت، خدمت نوین «امدادپلاس» را همانند اغلب خدمات ارائه شده به صورت شبانه‌روزی عنوان کرد و افزود: این خدمت شامل تمامی خودروهای صفر و کارکرده در دوره وارانتی و گارانتی بوده که امدادگر قادر به تعویض خدماتی همچون تعویض رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام، استارت، شیلنگ پایین رادیاتور و ده‌ها مورد دیگر در محل را دارا است.

صالحی در ادامه درخصوص زمان اجرای طرح «امدادپلاس» گفت: از اسفندماه گذشته «امدادپلاس»  در برخی شهرها از جمله تهران و کرج و برخی شهرهای بزرگ کشور به صورت آزمایشی راه اندازی شد و ۲۰ دستگاه تندر پیکاپ تجهیز و در اختیار امدادگران ویژه قرار گرفت. در حال حاضر این خدمت با میانگین زمان انتظار ۴۵ دقیقه در حال انجام است که با توجه به گستردگی خدمات آن، قابل قبول به نظر می‌رسد.

در پایان حسینی با اعلام میزان بالای رضایت مشتریان از ارائه طرح‌های نوین ایساکو و امدادخودرو ایران گفت: این خدمات با استقبال خوب مشتریان رو به رو شد و بنابر همین رویکرد مثبت تصمیم گرفته شد این خدمات به سرعت گسترش یابد و امید داریم با ارایه خدماتی از این دست ضمن ارتقا سطح خدمات پس از فروش در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مشتریان ایران‌خودرو قدم‌هایی بلندتر از پیش برداریم.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی خودرو واقع در شهرآفتاب تا روز جمعه ۲۱ دی ماه از ساعت ۱۰ لغایت ۱۸ پذیرای علاقمندان به صنعت خودرو خواهد بود.