اخبار و رویدادها

بر اساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در بین خودروسازان داخلی؛

ایران‌خودرو رکورددار بالاترین امتیاز شاخص رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش شد

۱۱ اسفند ۱۳۹۷

بر اساس آخرین آمار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در دی ماه سال جاري، رکورد امتیاز شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش توسط ایران‌خودرو شکسته شد و این شرکت باز هم در بین خودروسازان داخلی صدرنشین شد.

معاون خدمات پس از فروش شرکت ايساكو با اعلام این مطلب گفت: طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، امتیاز شاخص رضایت مشتریان شرکت ایران‌خودرو، طی چندین دوره اخیر به صورت مستمر رشد داشته و در دی ماه سال جاری با ۱۳ امتیاز صعود نسبت به مدت مشابه، به عدد ۷۶۲ رسیده و با کسب این امتیاز برای نخستین بار رکورد شاخص رضایت مشتریانِ حوزه خدمات پس از فروش را در بین شرکت‌های داخلی پشت سرگذاشته است.

وی با تاکید بر این‌که بالاترین امتیاز رضایت مشتری توسط شرکت بازرسی، عدد ۱۰۰۰ تعریف شده است، گفت: کسب   هر «یک» امتیاز در رده‌های بالای امتیاز ۷۰۰ به معنی تلاش صد چندان در مجموعه‌های خدمات پس از فروش خودروسازان است و رشد ۱۳ امتیازی شرکت ایساکو در طی یک سال در این حوزه، به مفهومِ عارضه‌یابی نقاط قابل بهبود، برنامه‌ریزی بسیار دقیق برای گذر از این نقصان‌ها و کوشش شبانه‌روزی همکاران برای اجرای برنامه‌های ارتقاء سطح خدمات، در راستای افزایش رضایت مشتریان است.

سلطانی افزود: کسب امتیازات فوق، ادراک مشتریان در خصوص خدمات دریافت شده از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو است و این نتایج در حالی به دست آمده که افزایش رضایت مشتریان در ماه‌های اخیر، به دلیل فضای موجود و کمبودها و تنگناها، بسیار دشوارتر از پیش بوده؛ همچنین این پیشرفت صحه‌ای بر تلاش چند برابری شرکت ایساکو و گام بلندی در حوزه مشتری‌مداری بوده است.

معاون خدمات پس از فروش ایران خودرو در خصوص عوامل دخیل در رشد رضایت مشتریان این شرکت گفت: طرح عارضه‌یابي موارد نارضايتي مشتريان و تبدیل آن به رویه‌های بهبود، اجراي طرح پیگیری مشتریان (follow up)، بهینه‌سازی استاندارد خدمات در راستای رعایت اصول مشتری‌مداری، پیاده‌سازی فرآیندهای نظارت سیستمی بر عملیات تعمیرگاهی و کنترل و کاهش زمان پذیرش تا ترخیص خودرو، از جمله این علل بوده است.

وی در پایان از سایر علل موفقیت این شرکت یاد کرد و گفت: پیگیری و عارضه‌یابی مراجعات تکراری خودروها به شبکه نمایندگی‌ها و کنترل کیفیت تعمیرات انجام شده از سایر دلایل مهم بهبود مستمر رضایت مشتریان از شرکت ایساکو بوده و امید است با برنامه‌های نوینی که در حوزه خدمات پس از فروش در دست اقدام داریم، بتوانیم به هدف اصلی شرکت ایران خودرو که کسب حداکثر رضایت مشتریان است دست یابیم.

 

 

 

 

#خدمات_پس_از_فروش #ایساکو #خدمات_خودرو #خدمات_پس_از_فروش_خودرو  #لوازم_یدکی #تهیه_توزیع_قطعات_و_لوازم_یدکی_ایران_خودرو #خدمات_پس_از_فروش_ایرانخودرو #تامین_قطعات_تضمین_خدمات #خدمات_پس_از_فروش_ایران_خودرو #ایران_خودرو #ایرانخودرو #قطعه_خودرو #قطعات_خودرو #تعمیرگاه #نمایندگی_ایرانخودرو #تعمیرگاه_ایرانخودرو #مقام_اول_خدمات_پس_از_فروش

734