اخبار و رویدادها

تیم بازرسی و نظارت ایساکو رو در رو با مشتریان

۷ تیر ۱۳۹۶

تیم بازرسی و نظارت شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، برای گفتگوی رو در رو با مشتریان و مسئولین نمایندگی‌ها و شناسایی نقاط قابل بهبود و ارائه راهکار، وارد استان خراسان شمالی شدند.

این گروه 5 نفره متشکل از معاونت شبکه بازرگانی، مدیریت شبکه خدمات، مدیریت حراست، مدیریت امداد ویژه و مدیریت تامین اقلام است و مزیت بازدید این تیم از نمایندگی‌ها آن است که، با توجه به آگاهی به گلوگاه‌های موجود در شبکه خدمات و قدرت اجرایی بالا، این امکان را دارند تا در صورت مواجهه با نکات جدیدی که حل آن‌ها باعث بهبود در روند خدمات‌رسانی می‌شوند، سریعا برای آن راه حلی اندیشیده و از طریق مدیریت خود آن را اجرایی و روند خدمت‌رسانی را تسریع کنند.

تیم بازرسی و نظارت، با نگاه جدیدی در حوزه بررسی رضایت مشتریان به استان‌های مختلف کشور سفر خواهند کرد و از نزدیک بر نحوه ارائه خدمات نظارت خواهند داشت و تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا مسایل و موارد مطرح شده مشتریان و صاحبان امتیاز نمایندگی‌ها و پرسنل را بلافاصله مورد بررسی قرار داده و راهکار آن را ارائه دهند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، سید رضا حسینی مدیر عامل این شرکت، علاوه بر بازدیدهای سرزده‌ای که شخصا از وضعیت نمایندگی‌های استان‌های مختلف کشور به عمل می‌آورد، به تیم بازرسی و نظارتی خود نیز برنامه جدیدی را برای بازدید مدون و هفتگی از نمایندگی‌های سراسر کشور ابلاغ کرده است.

تیم مذکور در هفته جاری به شهرهای بجنورد، جاجرم، اسفراين، شيروان، گرمه، قوچان، مانه و سملقان (آشخانه) و چناران سفر کردند تا با بررسی وضعیت نمایندگی‌ها، ضمن گفتگو  با هموطنان، به شناسایی و حل مشکلات بپردازند و روند ارائه خدمات پس از فروش را برای مشتریان گرامی استان خراسان شمالی تسهیل کنند.

این سفرها به صورت هفتگی در برنامه این تیم قرار گرفته و در پایان بازدیدهای هفتگی انتظار می‌رود، میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش مناطق به طرز چشمگیری افزایش یابد.

999