موبایل اپلیکیشن ایساکو

کاربر گرامی درصورتیکه نسخه ای از اپلیکشن ایساکو را از App store دانلود و نصب نموده اید، لطفا ابتدا نسخه قبلی را حذف (uninstall) نموده و پس از آن نسبت به نصب نسخه جدید افدام نمایید.

تنها چند کلیک فاصله تا دریافت خدمات متفاوت

اپلیکیشن ایساکو درگاه نوین ارتباط مشتریان ایران خودرو، برای دریافت خدمات پس از فروش می باشد. بسیاری از خدماتی که پیش از این تنها با مراجعه مشتری به شبکه نمایندگیهای مجاز ایران خودرو و یا تماس تلفنی با مرکز تماس 096440 میسر بود هم اکنون از طریق اپلیکیشن ایساکو و تنها با چند کلیک، با سهولت بیشتر به صورت شبانه روزی در دسترس مشتریان قرار دارد. تمام قابلیتهای این نرم افزار رایگان بوده و خدمات دریافتی از آن پشتوانه و ضمانت شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) را دارا می باشد.

و قابلیت ها

دریافت نوبت پذیرش در نمایندگیهای مجاز ایران خودرو بصورت موقعیت محور

امکان مشاهده نزدیکترین مراکز خدمات (نمایندگی و فروشگاه) با توجه به موقعیت مکانی مشتری

درخواست سرویس در محل (اتوکلیک )

درخواست امداد (امدادرسانی به خودروی در راه مانده/حمل خودرو معیوب به محل نمایندگیها/مشاوره برای رفع ایراد از راه دور )

مشاهده اطلاعات خودرو

مشاهده صورتحساب تعمیرات، تاریخچه نوبتهای اخذ شده، تاریخچه درخواست اتوکلیک سوابق درخولست امداد، سوابق تراکنشهای ایکوکارت، تاریخچه امتیازات دریافتی

مشاهده قیمت قطعات و خدمات قابل ارائه در شبکه خدمات پس از فروش

کنترل اصل بودن قطعات خریداری شده

دسترسی به آدرس و شماره تماس نمايندگي ها و فروشگاه هاي مجاز

استفاده از ابزارهاي مكان محور براي نمايش موقعيت جغرافيايي نمايندگي ها و فروشگاه ها و جایگاههای سوخت بر روي نقشه و نمایش مسیر و فاصله با استفاده از ابزارهای نقشه

دریافت دفترچه راهنمای مشتریان و راهنمای خدمات گارانتی محصولات ايران خودرو به همراه تصاویر

مشتریان و راهنمای خدمات گارانتی محصولات ايران خودرو به همراه تصاویر

دریافت دفترچه راهنمای مشتریان و راهنمای خدمات گارانتی محصولات ايران خودرو و سایر اطلاعات مورد نیاز دارنده خودرو

برقراری تماس با مرکز تماس جهت دریافت خدمات و راهنمایی لازم

امکان دریافت راهنمایی در قسمتهای مختلف اپ

تغییرات آخرین نسخه نسبت به نسخه قبلی

دریافت نوبت پذیرش در نمایندگیهای مجاز ایران خودرو بصورت موقعیت محور

بازطراحی کلی سرویسهای ارائه شده در اپ

بازطراحی رابطهای کاربری و محیط گرافیکی

پوشش بیشتر نیازمندیهای مشتریان برای دریافت خدمات

ارائه یک دید همه جانبه از وضعیت خودرو به کمک ارائه اطلاعات مختلف نظیر تاریخچه خدمات و تعمیرات صورت گرفته، اتوکلیک، سوابق درخواست امداد و نوبت

تخصیص امتیاز به کاربر با توجه به فعالیت در اپ

امکان مشاهده تاریخچه امتیازات دریافتی و استفاده از امتیاز بصورت تخفیف

اطلاع از مهم ترین رویدادها و اخبار در حوزه خدمات پس از فروش خودرو

امکان مشاهده نزدیکترین مراکز خدمات (نمایندگی و فروشگاه) با توجه به موقعیت مکانی مشتری

استفاده از ابزارهاي مكان محور براي نمايش موقعيت جغرافيايي نمايندگي ها و فروشگاه ها و جایگاههای سوخت بر روي نقشه و نمایش مسیر و فاصله با استفاده از ابزارهای نقشه

دریافت نوبت پذیرش در نمایندگیهای مجاز ایران خودرو بصورت موقعیت محور

امکان تعریف بیش از یک خودرو و مکان بصورت پیش فرض برای اجتناب از ورود اطلاعات در هر درخواست و یا مشاهده اطلاعات

نمایش وضعیت کارت طلایی و گارانتی خودرو

امکان برقراری تماس با مرکز تماس جهت دریافت خدمات و راهنمایی لازم

اطلاع رسانی طرح های خاص در حال اجرا در خدمات پس از فروش

ارائه راهنمایی در قسمتهای مختلف اپ

دسترسی های مورد نیاز در گوشی

خواندن کارت حافظه

دوربین

خواندن وضعیت تلفن و شناسه

دسترسی به موقعیت

دسترسی GPS

موقعیت مکانی تقریبی (مبتنی بر شبکه)

موقعیت مکانی دقیق (مبتنی بر GPS و شبکه)

ممانعت از به خواب رفتن دستگاه

تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه

دسترسی سرویس بر بستر وب

دسترسی کامل به اینترنت

مشاهده اتصالات شبکه

نحوه کار با اپلیکیشن

فعالسازی اپلیکیشن

با ثبت شماره تماس، کد فعالسازی از طریق پیامک برای گوشی ارسال و نرم افزار فعال و آماده استفاده می گردد.

امکانات این اپ از طریق صفحه اصلی و منوی قرار گرفته در سمت راست (≡) در دسترس است. در تصاویر بعدی، منوهای اصلی سیستم نمایش داده شده اند و در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.


پروفایل

جهت سهولت استفاده از امکانات اپ پیشنهاد می شود، مشخصات خود و خودروی خود را در پروفایل تکمیل کنید. در صورت عدم انجام این مرحله، در هر بخش بسته به نیاز اطلاعات مورد نظر از شما سئوال خواهد شد.

معرفی امکانات صفحه اصلی

نوبت دهی

1- منوی نوبت

2- ثبت نام و نام خانوادگی مراجعه کننده

3- خودرویی که میخواهید برای آن نوبت ثبت کنید را انتخاب نمایید. درصورتیکه خودرو در لیست قرار ندارد می توانید از طریق (+) ، خودرو را به لیست خودروهای موجود بیفزایید.

4- انتخاب تاریخ و شیفت مراجعه

5- انتخاب نمایندگی از روی نقشه. کلیه نمایندگی های مجاز روی نقشه قرار دارد. در صورت روشن بودن موقعیت مکانی دستگاه() نزدیکترین نمایندگیها نمایش داده می شود. در غیر اینصورت میتوانید در قسمت جستجو، با توجه به نام، کد، شهر، استان، آدرس و . . . نمایندگی مورد نظر را بیابید و انتخاب نمایید. درصورتیکه نمایندگی در تاریخ انتخاب شده ظرفیت خالی نداشته باشد با رنگ طوسی مشخص می گردد. همچنین درصورتیکه از خودروهای جدید استفاده می نمایید ممکن است برخی نمایندگیها تخصص کافی برای ارائه خدمات به شما را نداشته باشند، که این نمایندگیها نیز با رنگ طوسی مشخص شده اند.

6- نوبت به شما تخصیص داده شده است می توانید نوبت را در تقویم گوشی ثبت نمایید. اطلاعات تکمیلی ایراد را وارد نمایید، یا عملیات را خاتمه دهید.

لیستی از نوبتهای اخذ شده به همراه سایر اطلاعات نظیر روز و ساعت نوبت و وضعیت مراجعه، در قسمت تاریخچه فعالیتها قرار دارد.
در صورت انصراف از مراجعه، می توانید نوبت را لغو نمایید.

امداد فوری

در صورتیکه خودرو به دلیل اشکال فنی در راه مانده است، می توانید از این بخش برای ثبت درخواست امداد استفاده نمایید.

1- منوی امداد فوری

2- ابتدا موقعیت مکانی گوشی را فعال کنید.

3- ثبت نام و نام خانوادگی درخواست کننده

4- خودرویی که میخواهید برای آن درخواست ثبت کنید را انتخاب نمایید. درصورتیکه خودرو در لیست قرار ندارد می توانید از طریق (+)، خودرو را به لیست خودروهای موجود بیفزایید.

5- ایراد خودرو را از لیست انتخاب کنید

6- موقعیت مکانی خود را روی نقشه مشخص کنید

7- درخواست امداد را تایید نمایید. کارشناسان امداد جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با شما تماس خواهند گرفت.

8- مراحل مختلف درخواست در این قسمت قابل مشاهده است.

9- وضعیت درخواست را می توانید در تاریخچه امداد مشاهده نمایید.

10- موقعیت امدادگر اعزام شده قابل ردیابی است.

نمایندگی ها

نمایندگیها، مراکز مورد تایید ایران خودرو برای انجام خدمات تعمیرگاهی می باشند. با کمک نقشه نمایندگیها، موقعیت مکانی نمایندگی، تلفن و اطلاعات تکمیلی دیگر در دسترس شما قرار دارد. به کمک امکانات این قسمت می توانید نزدیک ترین نمایندگیها به محل حضور خود را شناسایی کنید و به کمک نقشه مسیریابی کنید. برای استفاده از این قابلیت بهتر است موقعیت مکانی دستگاه خود را روشن کنید.
قبل از مراجعه به نمایندگی جهت اطمینان از امکان خدمت رسانی، می بایست نوبت اخذ نمایید. نقشه نمایندگیها در بخش نوبت هم در دسترس شماست.
درصورتیکه تنها خرید قطعات و لوازم یدکی مدنظر شماست می توانید از منو، فروشگاهها را انتخاب نمایید.

1- کلیه نمایندگی های مجاز روی نقشه قرار دارد. در صورت روشن بودن موقعیت مکانی دستگاه() نزدیکترین نمایندگیها نمایش داده می شود.

2- میتوانید در قسمت جستجو، با توجه به نام، کد، شهر، استان، آدرس و . . . نمایندگی مورد نظر را بیابید و انتخاب نمایید. نتایج جستجو با توجه به بانک اطلاعاتی موجود در ایساکو () و موتور جستجوی گوگل () ارائه می گردد.

3- اطلاعات نمایندگی در اختیار شماست. درجه خدماتی نشاندهنده امتیاز نمایندگی در ارزیابی های صورت گرفته توسط ایساکو می باشد. این امتیاز از ممتاز تا درجه چهار متغیر میباشد.

اتوکلیک (سرویس فوری در محل)

در این بخش امکان دریافت خدمات سرویس فوری برای مشتریان محترم گروه صنعتی ایران خودرو فراهم گردیده است. خدماتی نظیر تعویض روغن، تعویض فیلتر، تعویض شمع ها، تنظیم باد چرخ ها و … جزء خدمات سرویس فوری هستند که همه این موارد در محل مشتری صورت می پذیرد.


1- سرویس فوری در محل

2- مکان خود را روی نقشه مشخص کنید. میتوانید با استفاده از (*) از بین مکانهای قبلی ثبت شده یکی را انتخاب کنید و یا با استفاده از (+) مکان جدیدی را اضافه نمایید.

3- در صورت تمایل توضیحات تکمیلی آدرس را ثبت کنید.

4- خودرویی که میخواهید برای آن درخواست ثبت کنید را انتخاب نمایید. درصورتیکه خودرو در لیست قرار ندارد می توانید از طریق (+ )، خودرو را به لیست خودروهای موجود بیفزایید.


5- خدمات مدنظر را انتخاب کنید.

6- روز و ساعت مد نظر را انتخاب کنید.

7- درخواست شما ثبت شد. در روز و ساعت مقرر، سرویسکار ما برای انجام خدمات در آدرس مشخص شده حضور خواهد داشت.

تماس با مرکز

با انتخاب این گزینه به صفحه تماس دستگاه خود منتقل می شوید و می توانید بصورت تلفنی درخواست یا سوال خود را طرح نمایید.

اصالت قطعه

درصورتیکه قطعه ای را از یکی از فروشگاههای معرفی شده توسط ایساکو خریداری نموده باشید. روی بسته بندی بارکد دوبعدی (QR Barcode) قرار دارد که با ورود کد 16 مربوط به آن یا اسکن بارکد در این قسمت، از اصل بودن قطعه خریداری شده اطمینان حاصل نمایید.

معرفی امکانات منو

امتیاز کاربری

با توجه به فعالیت و استفاده شما از خدمات اپلیکیشن، امتیازی به شما تعلق می گیرد که به هنگام درخواست اتوکلیک می توانید بعنوان تخفیف از آن استفاده نمایید. این خدمات عبارتند از:

1- سنجش اصالت قطعه ( به ازای هر 10.000 تومان خرید یک امتیاز)

2- فعالسازی اپلیکیشن (5 امتیاز)

3- معرفی اپ به دیگران (پس از فعالسازی اپ توسط ایشان، 5 امتیاز )

پروفایل

پروفایل از چند بخش اصلی تشکیل شده است:

1. مشخصات فردی

2. خودروهای من

میتوانید مشخصات خودروهای مورد استفاده خود را برای راحتی استفاده از اپ و استفاده در درخواستهای آتی ثبت نمایید


3. مکان های من

میتوانید مشخصات محلهای پر تردد خود را برای راحتی استفاده از اپ و استفاده در درخواستهای آتی ثبت نمایید

4. درصورتیکه قصد واگذاری دستگاه (تلفن، تبلت، . . ) خود به فرد دیگری را دارید می توانید با استفاده از این قسمت اطلاعات شخصی خود را پاک نموده و از نرم افزار خارج شوید. در صورت نمایل به استفاده مجدد می بایست اپ را فعالسازی نمایید.

ایکو کارت

درصورتیکه خودرو دارای ایکوکارت باشد در این قسمت می توانید آنرا اعتبار دهی نمایید و تاریخچه تراکنشهای صورت گرفته را مشاهده نمایید.

کارت طلایی

درصورتیکه خودرو دارای کارت طلایی باشد در این قسمت می توانید مشخصات آنرا مشاهده نمایید.

دانستنی ها

در این بخش اطلاعات مناسبی در خصوص شرایط و ضوابط گارانتی و استفاده از خودرو در دسترس شما قرار دارد

لیست و قیمت قطعات


در اين منو، امكان رويت ليست قطعات و قيمت هريك از آنها وجود دارد. پس از وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز، با كليك بر روي دكمه جستجو، ليست نتايج قابل مشاهده خواهد بود.

1. مدل خودروی مد نظر را انتخاب کنید.

2. کد قطعه:
در صورت اطلاع از كد قطعه، آن را وارد نمائيد. برای جستجو، حداقل 5 رقم از کد قطعه لازم است. برای جستجوی دقیق، کد 8 رقمی را وارد نمایید.

3. در صورت عدم اطلاع از كد قطعه، شرح قطعه را وارد نمايید


لیست و قیمت اجرت ها

در اين منو، امكان رويت ليست و قيمت تعمیرات، فراهم شده است. پس از وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز، با كليك بر روي دكمه جستجو، ليست نتايج قابل مشاهده خواهد بود.

1. مدل خودروی مد نظر را انتخاب کنید.

2. نمایندگی:با توجه به تفاوت قیمت در نمایندگی های مختلف، نمایندگی مد نظر خود را از روی نقشه انتخاب نمایید

3. شرح تعمیر مدنظر را وارد نمايید.

لیست قیمت اجرت ها در موبایل اپلیکیشن ایساکو
لیست قیمت اجرت ها در موبایل اپلیکیشن ایساکو
لیست قیمت اجرت ها در موبایل اپلیکیشن ایساکو
لیست قیمت اجرت ها در موبایل اپلیکیشن ایساکو
لیست قیمت اجرت ها در موبایل اپلیکیشن ایساکو

تاریخچه فعالیتها

تاریخچه فعالیتها در موبایل اپلیکیشن ایساکو
تاریخچه فعالیتها در موبایل اپلیکیشن ایساکو

تاریخچه نوبت

لیستی از نوبتهای اخذ شده به همراه سایر اطلاعات نظیر روز و ساعت نوبت و وضعیت مراجعه، در این قسمت قرار دارد.

تاریخچه نوبت (حذف نوبت)

در صورت انصراف از مراجعه، می توانید نوبت را لغو نمایید

تاریخچه نوبت در موبایل اپلیکیشن ایساکو
تاریخچه نوبت در موبایل اپلیکیشن ایساکو

تاریخچه امداد

تاریخچه امداد در موبایل اپلیکیشن ایساکو

سوابق درخواستهای امدادو وضعیت آنها در این بخش قابل مشاهده است

تاریخچه امداد (ردیابی امدادگر)

موقعیت مکانی امدادگر از زمان اعزام تا زمان رسیدن به خودروی امدادخواه در تاریخچه امداد، قابل رویت است.

تاریخچه امداد در موبایل اپلیکیشن ایساکو
تاریخچه امداد در موبایل اپلیکیشن ایساکو

صورتحساب

سوابق صورتحسابهای دریافتی از نمایندگی در این قسمت ارائه شده است. جهت حفظ امنیت اطلاعات و عدم امکان مشاهده صورتحساب توسط سایر افرادف دریافت کد نمایندگی ای که به آن مراجعه نموده اید بعنوان مرحله اعتبارسنجی اضافه شده است.

تاریخچه صورت حساب در موبایل اپلیکیشن ایساکو
تاریخچه صورت حساب در موبایل اپلیکیشن ایساکو

تاریخچه اتوکلیک

سوابق استفاده از خدمت اتوکلیک در اینجا ارائه شده است.

تاریخچه درخواست اتوکلیک در موبایل اپلیکیشن ایساکو
تاریخچه درخواست اتوکلیک در موبایل اپلیکیشن ایساکو

تاریخچه امتیازات

امکان مشاهده جزئیات امتیاز تخصیص یافته به همراه دلایل دریافت امتیاز در این قسمت فراهم شده است.

فروشگاه ها

نشانی و مشخصات فروشگاه های در موبایل اپلیکیشن ایساکو
نشانی و مشخصات فروشگاه های در موبایل اپلیکیشن ایساکو

درصورتیکه تنها خرید قطعات و لوازم یدکی مدنظر شماست در این بخش لیست کلیه فروشگاههای مورد تایید، در اختیار شما قرار دارد.

در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیرگاهی از صفحه اصلی منوی نمایندگیها یا منوی نوبت دهی را انتخاب کنید. قبل از مراجعه به نمایندگی جهت اطمینان از امکان خدمت رسانی، نوبت اخذ نمایید.

1. کلیه فروشگاههای مجاز روی نقشه قرار دارد. در صورت روشن بودن موقعیت مکانی دستگاه () نزدیکترین فروشگاهها نمایش داده می شود.

2. میتوانید در قسمت جستجو، با توجه به نام، کد، شهر، استان، آدرس و . . . فروشگاه مورد نظر را بیابید. نتایج جستجو با توجه به بانک اطلاعاتی موجود در ایساکو () و موتور جستجوی گوگل () ارائه می گردد.

3. اطلاعات فروشگاه در اختیار شماست. درجه درج شده، نشاندهنده امتیاز فروشگاه در ارزیابی های صورت گرفته توسط ایساکو می باشد. این امتیاز از ممتاز تا درجه چهار متغیر میباشد.

نقشه جايگاه هاي سوخت جاده اي

1. موقعیت جایگاههای سوخت روی نقشه مشخص شده است. در صورت روشن بودن موقعیت مکانی دستگاه ()اطلاعات نزدیکترین جایگاهها در دسترس شما خواهد بود.

2. بسته به نیاز یکی از سه گروه جایگاههای سوخت را انتخاب نمایید

3. امکان مسیریابی تا جایگاه انتخابی برای شما فراهم است.

نقشه جایگاه های سوخت در موبایل اپلیکیشن ایساکو
نقشه جایگاه های سوخت در موبایل اپلیکیشن ایساکو
نقشه جایگاه های سوخت در موبایل اپلیکیشن ایساکو

معرفی اپ به دیگران

اپ ایساکو را به افرادی که قبلا اپ را نصب نکرده اند معرفی کنید و امتیاز بگیرید. امتیازات دریافتی در تاریخچه فعالیتها/تاریخچه امتیازات قرار گرفته است.

معرفی موبایل اپلیکیشن ایساکو به دیگران
معرفی موبایل اپلیکیشن ایساکو به دیگران