انواع سرویس های خودرو
ارائه سرویس (PDS):
تحویل خودرو به مشتری شامل معرفی، آموزش، تحویل كمی و كیفی محصولات و تحویل مدارك به مشتری میباشد كه در نمایندگی یا مبادی مجاز تحویل خودرو انجام میشود. همچنین بسیاری از اطلاعات مورد نیاز، از طریق دفترچه “راهنمای نگهداری و خدمات گارانتی” در اختیار مشتری قرار میگیرد.
ارائه خدمات پس از فروش به خودرو:
ارئه خدمات به خودروها در دوران گارانتی و وارانتی به روشهای متنوعی صورت میپذیرد:
ارائه خدمات تعمیرگاهی:
خدمات تعمیرگاهی و قطعات یدكی مورد نیاز حین تعمیر، توسط نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو ارائه میگردد و پیشنهاد میگردد با توجه به تخصصی بودن خدمات، حتما جهت دریافت خدمات اصل، به نمایندگیهای مجاز مراجعه فرمایید (لیست نمایندگیهای مجاز روی سایت ایساكو www.isaco.ir قرار دارد).
توصیه۱:
با توجه به اینكه مراجعه مشتریان جهت انجام هرگونه سرویس (وارانتی) به نمایندگی باعث درنظرگرفتن امتیازات ویژه برای مشتریان خواهد شد و مشتریان وفادار از سرویسها و تخفیفات ویژه وفاداری برخوردار خواهند شد، حتما به هنگام دریافت خدمات وارانتی از ایكوكارت استفاده نمایید.
توصیه۲:
مشتریان محترم میتوانند بمنظور دریافت خدمات مناسب تر، با اخذ نوبت از روشهای ذیل به نمایندگیهای سراسر كشور مراجعه نمایند:
– استفاده از Isaco Mobile Application (سامانه تلفن همراه ایساكو)
– مراجعه به سایت ایساكو www.isaco.ir
– تماس با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰
– مراجعه به نمایندگی مجاز یا تماس تلفنی با نمایندگی جهت اخذ نوبت.
انجام طرح های خاص :
با توجه به سیاستهای شركت در راستای مشتری مداری، اجرای طرحهای خاص خدمات پساز فروش از طریق نمایندگیها، برای گروههای مختلف مشتریان و در مقاطع زمانی مشخص برنامهریزی و اطلاعرسانی میگردد.
ارائه خدمات سیار:
ارائه خدمات به خودروهای در راه مانده و یا انتقال خودرو به نمایندگی از طریق تماس با شماره ۰۹۶۴۴۰
ارائه خدمات طلایی :
در صورت تمایل دارنده خودرو به استفاده از خدمات طلایی و دریافت اشتراك این خدمات، مشترك خدمات طلایی میتواند بسته به سطح خدمت (یك ستاره، دو ستاره، . . . ) از خدماتی نظیر خدمات امداد سیار، جبران خسارت (سرقت, تصادفات)، سرویسهای ادواری، سرویس در محل، تعویض خودروی خسارت دیده، هزینه توقف خودرو در نمایندگی و . . . بهرهمند گردد. اطلاعات بیشتر در سایت emdadkhodro.com قرار دارد.
تصمیم گیری شود:
پس از انقضاء اعتبار خدمات طلایی مندرج بروی كارت و درصورت تمایل به تمدید خدمات طلایی، مشتری میتواند از طریق ۱- پیامك به شماره . . ۲- وب سایت شركت امداد خودرو . . . . ۳- مراجعه به نمایندگیهای ایران خودرو ۴-دفاتر منطقهای ایساكو یا دفاتر امداد خودرو از تمدید اعتبار خدمات طلایی اطمینان حاصل نماید.
عرضه قطعات و لوازم یدكی اصلی شركت ایساكو:
قطعات و لوازم یدكی خودرو كه در تعمیر و سرویسهای دورهای مورد استفاده قرار میگیرند در فروشگاههای مجاز ایرانخودرو عرضهمیگردند و دارندگان خودرو میتوانند برای دریافت قطعات و لوازم یدكی اصل به این فروشگاهها مراجعه نمایند. لیست فروشگاههای مجاز روی سایت ایساكو www.isaco.ir قرار دارد).