انواع سرویس های خودرو

ارائه سرویس (PDS):

تحویل خودرو به مشتری شامل معرفی، آموزش، تحویل كمی و كیفی محصولات و تحویل مدارك به مشتری میباشد كه در نمایندگی یا مبادی مجاز تحویل خودرو انجام میشود. همچنین بسیاری از اطلاعات مورد نیاز، از طریق دفترچه “راهنمای نگهداری و خدمات گارانتی” در اختیار مشتری قرار میگیرد.

ارائه خدمات پس از فروش به خودرو:

ارئه خدمات به خودروها در دوران گارانتی و وارانتی به روشهای متنوعی صورت میپذیرد:

ارائه خدمات تعمیرگاهی:

خدمات تعمیرگاهی و قطعات یدكی مورد نیاز حین تعمیر، توسط نمایندگیهای مجاز ایران‌خودرو ارائه میگردد و پیشنهاد میگردد با توجه به تخصصی بودن خدمات، حتما جهت دریافت خدمات اصل، به نمایندگیهای مجاز مراجعه فرمایید (لیست نمایندگیهای مجاز روی سایت ایساكو  www.isaco.ir قرار دارد).

توصیه1:
با توجه به اینكه مراجعه مشتریان جهت انجام هرگونه  سرویس (وارانتی) به نمایندگی باعث درنظرگرفتن امتیازات ویژه برای مشتریان خواهد شد و مشتریان وفادار از سرویس‌ها و تخفیفات ویژه وفاداری برخوردار خواهند شد، حتما به هنگام دریافت خدمات وارانتی از ایكوكارت استفاده نمایید.

توصیه2:
مشتریان محترم میتوانند بمنظور دریافت خدمات مناسب تر، با اخذ نوبت از روشهای ذیل به نمایندگیهای سراسر كشور مراجعه نمایند:
–    استفاده از Isaco Mobile Application (سامانه تلفن همراه ایساكو)
–    مراجعه به سایت ایساكو  www.isaco.ir
–    تماس با شماره تلفن 096440
–    مراجعه به نمایندگی مجاز یا تماس تلفنی با نمایندگی جهت اخذ نوبت.

انجام طرح های خاص :

با توجه به سیاستهای شركت در راستای مشتری مداری، اجرای طرح‌های خاص خدمات پس‌از فروش از طریق نمایندگیها، برای گروههای مختلف مشتریان و در مقاطع زمانی مشخص برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی میگردد.

ارائه خدمات سیار:

ارائه خدمات به خودروهای در راه مانده و یا انتقال خودرو به نمایندگی از طریق تماس با شماره 096440

ارائه خدمات طلایی :

در صورت تمایل دارنده خودرو به استفاده از خدمات طلایی و دریافت اشتراك این خدمات، مشترك خدمات طلایی میتواند بسته به سطح خدمت (یك ستاره، دو ستاره، . . . ) از خدماتی نظیر خدمات امداد سیار، جبران خسارت (سرقت, تصادفات)، سرویس‌های ادواری، سرویس در محل،  تعویض خودروی خسارت دیده، هزینه توقف خودرو در نمایندگی و . . .  بهره‌مند گردد. اطلاعات بیشتر در سایت emdadkhodro.com قرار دارد.
تصمیم گیری شود:
پس از انقضاء اعتبار خدمات طلایی مندرج بروی كارت و درصورت تمایل به تمدید خدمات طلایی، مشتری میتواند از طریق 1- پیامك به شماره . .   2- وب سایت شركت امداد خودرو . . . . 3- مراجعه به نمایندگیهای ایران خودرو 4-دفاتر منطقه‌ای ایساكو یا دفاتر امداد خودرو از تمدید اعتبار خدمات طلایی اطمینان حاصل نماید.

عرضه قطعات و لوازم یدكی اصلی شركت ایساكو:

قطعات و لوازم یدكی خودرو كه در تعمیر و سرویسهای دوره‌ای مورد استفاده قرار میگیرند در فروشگاههای مجاز ایران‌خودرو عرضه‌میگردند و دارندگان خودرو میتوانند برای دریافت قطعات و لوازم یدكی اصل به این فروشگاهها مراجعه نمایند. لیست فروشگاههای مجاز روی سایت ایساكو  www.isaco.ir قرار دارد).