موبایل اپلیکیشن ایساکو

تنها چند کلیک فاصله تا دریافت خدمات متفاوت

اپلیکیشن ایساکو درگاه نوین ارتباط مشتریان ایران خودرو، برای دریافت خدمات پس از فروش می باشد. بسیاری از خدماتی که پیش از این تنها با مراجعه مشتری به شبکه نمایندگیهای مجاز ایران خودرو و یا تماس تلفنی با مرکز تماس ۰۹۶۴۴۰ میسر بود هم اکنون از طریق اپلیکیشن ایساکو و تنها با چند کلیک، با سهولت بیشتر به صورت شبانه روزی در دسترس مشتریان قرار دارد. تمام قابلیتهای این نرم افزار رایگان بوده و خدمات دریافتی از آن پشتوانه و ضمانت شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) را دارا می باشد.

قابلیتهای موبایل اپلیکیشن ایساکو

دریافت نوبت پذیرش در نمایندگیهای مجاز ایران خودرو بصورت موقعیت محور

امکان مشاهده نزدیکترین مراکز خدمات (نمایندگی و فروشگاه) با توجه به موقعیت مکانی مشتری

درخواست سرویس در محل (اتوکلیک )

درخواست امداد (امدادرسانی به خودروی در راه مانده/حمل خودرو معیوب به محل نمایندگیها/مشاوره برای رفع ایراد از راه دور )

مشاهده اطلاعات خودرو

مشاهده صورتحساب تعمیرات، تاریخچه نوبتهای اخذ شده، تاریخچه درخواست اتوکلیک سوابق درخولست امداد، سوابق تراکنشهای ایکوکارت، تاریخچه امتیازات دریافتی

مشاهده قیمت قطعات و خدمات قابل ارائه در شبکه خدمات پس از فروش

کنترل اصل بودن قطعات خریداری شده

دسترسی به آدرس و شماره تماس نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز

استفاده از ابزارهای مکان محور برای نمایش موقعیت جغرافیایی نمایندگی ها و فروشگاه ها و جایگاههای سوخت بر روی نقشه و نمایش مسیر و فاصله با استفاده از ابزارهای نقشه

دریافت دفترچه راهنمای مشتریان و راهنمای خدمات گارانتی محصولات ایران خودرو به همراه تصاویر

مشتریان و راهنمای خدمات گارانتی محصولات ایران خودرو به همراه تصاویر

دریافت دفترچه راهنمای مشتریان و راهنمای خدمات گارانتی محصولات ایران خودرو و سایر اطلاعات مورد نیاز دارنده خودرو

برقراری تماس با مرکز تماس جهت دریافت خدمات و راهنمایی لازم

امکان دریافت راهنمایی در قسمتهای مختلف اپ

روش استفاده از اپلیکیشن

گام اول : فعالسازی اپلیکیشن

با ثبت شماره تماس، کد فعالسازی از طریق پیامک برای گوشی ارسال و نرم افزار فعال و آماده استفاده می گردد.

معرفی امکانات صفحه اصلی

جهت ایجاد سهولت در کاربری اپلیکیشن ایساکو، دسترسی به امکانات اصلی اپلیکیشن در صفحه اصلی قرار داده شده که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم

نکته

برخی از امکانات این اپ در صفحه اصلی و منوی قرار گرفته در سمت راست (≡) در دسترس است. در تصاویر بعدی، منوهای اصلی سیستم نمایش داده شده اند و در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

جهت سهولت استفاده از امکانات اپ پیشنهاد می شود، مشخصات خود و خودروی خود را در پروفایل تکمیل کنید. در صورت عدم انجام این مرحله، در هر بخش بسته به نیاز اطلاعات مورد نظر از شما سئوال خواهد شد.


نوبت دهی

یکی از روشهای اخذ نوبت جهت مراجعه به نمایندگی های خدمات پس از فروش ایران خودرو، استفاده از موبایل اپلیکیشن ایساکو می باشد. راه های دیگری نیز وجود دارد که اطلاعات مربوط به آنها را می توانید در این صفحه مشاهده نمایید

۱- منوی نوبت

۲- ثبت نام و نام خانوادگی مراجعه کننده

۳- خودرویی که میخواهید برای آن نوبت ثبت کنید را انتخاب نمایید. درصورتیکه خودرو در لیست قرار ندارد می توانید از طریق (+) ، خودرو را به لیست خودروهای موجود بیفزایید.

خدمات پس از فروش

۴- انتخاب تاریخ و شیفت مراجعه

خدمات پس از فروش

۵- انتخاب نمایندگی از روی نقشه. کلیه نمایندگی های مجاز روی نقشه قرار دارد. در صورت روشن بودن موقعیت مکانی دستگاه(خدمات پس از فروش) نزدیکترین نمایندگیها نمایش داده می شود. در غیر اینصورت میتوانید در قسمت جستجو، با توجه به نام، کد، شهر، استان، آدرس و . . . نمایندگی مورد نظر را بیابید و انتخاب نمایید. درصورتیکه نمایندگی در تاریخ انتخاب شده ظرفیت خالی نداشته باشد با رنگ طوسی مشخص می گردد. همچنین درصورتیکه از خودروهای جدید استفاده می نمایید ممکن است برخی نمایندگیها تخصص کافی برای ارائه خدمات به شما را نداشته باشند، که این نمایندگیها نیز با رنگ طوسی مشخص شده اند.

خدمات پس از فروش

۶- نوبت به شما تخصیص داده شده است می توانید نوبت را در تقویم گوشی ثبت نمایید. اطلاعات تکمیلی ایراد را وارد نمایید، یا عملیات را خاتمه دهید.

خدمات پس از فروش

لیستی از نوبتهای اخذ شده به همراه سایر اطلاعات نظیر روز و ساعت نوبت و وضعیت مراجعه، در قسمت تاریخچه فعالیتها قرار دارد.
در صورت انصراف از مراجعه، می توانید نوبت را لغو نمایید.

امداد فوری

در صورتیکه خودرو به دلیل اشکال فنی در راه مانده است، می توانید از این بخش برای ثبت درخواست امداد استفاده نمایید.

۱- منوی امداد فوری

۲- ابتدا موقعیت مکانی گوشی را فعال کنید.

۳- ثبت نام و نام خانوادگی درخواست کننده

خدمات پس از فروش

۴- خودرویی که میخواهید برای آن درخواست ثبت کنید را انتخاب نمایید. درصورتیکه خودرو در لیست قرار ندارد می توانید از طریق (+)، خودرو را به لیست خودروهای موجود بیفزایید.

خدمات پس از فروش

۵- ایراد خودرو را از لیست انتخاب کنید

خدمات پس از فروش

۶- موقعیت مکانی خود را روی نقشه مشخص کنید

خدمات پس از فروش

۷- درخواست امداد را تایید نمایید. کارشناسان امداد جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با شما تماس خواهند گرفت.

خدمات پس از فروش

مراحل مختلف درخواست ، وضعیت درخواست و همچنین موقعیت امدادگر اعزام شده قابل ردیابی بوده و اطلاعات فوق را می توانید در صفحه تاریخچه مشاهده نمایید

نمایندگی ها

نمایندگیها، مراکز مورد تایید ایران خودرو برای انجام خدمات تعمیرگاهی می باشند. با کمک نقشه نمایندگیها، موقعیت مکانی نمایندگی، تلفن و اطلاعات تکمیلی دیگر در دسترس شما قرار دارد. به کمک امکانات این قسمت می توانید نزدیک ترین نمایندگیها به محل حضور خود را شناسایی کنید و به کمک نقشه مسیریابی کنید. برای استفاده از این قابلیت بهتر است موقعیت مکانی دستگاه خود را روشن کنید.
قبل از مراجعه به نمایندگی جهت اطمینان از امکان خدمت رسانی، می بایست نوبت اخذ نمایید. نقشه نمایندگیها در بخش نوبت هم در دسترس شماست.
درصورتیکه تنها خرید قطعات و لوازم یدکی مدنظر شماست می توانید از منو، فروشگاهها را انتخاب نمایید.

خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش

۱- کلیه نمایندگی های مجاز روی نقشه قرار دارد. در صورت روشن بودن موقعیت مکانی دستگاه() نزدیکترین نمایندگیها نمایش داده می شود.

خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش

۲- میتوانید در قسمت جستجو، با توجه به نام، کد، شهر، استان، آدرس و . . . نمایندگی مورد نظر را بیابید و انتخاب نمایید. نتایج جستجو با توجه به بانک اطلاعاتی موجود در ایساکو () و موتور جستجوی گوگل () ارائه می گردد.

۳- اطلاعات نمایندگی در اختیار شماست. درجه خدماتی نشاندهنده امتیاز نمایندگی در ارزیابی های صورت گرفته توسط ایساکو می باشد. این امتیاز از ممتاز تا درجه چهار متغیر میباشد.

اتوکلیک (سرویس فوری در محل)

در این بخش امکان دریافت خدمات سرویس فوری برای مشتریان محترم گروه صنعتی ایران خودرو فراهم گردیده است. خدمت سرویس فوری شامل ۱۴ مورد می باشد که عبارتند از؛

۱- تعویض زاپاس (باز و بست چرخها)

۲- تعویض لنت ترمز چرخ جلو

۳- تعویض فیلتر هوای موتور

۴- تعویض تسمه تایم موتور

۵- تأمین سوخت (تهیه بنزین)

۶- پنچرگیری و باد زدن چرخ ها

۷- تعویض فیلتر سوخت بنزین

۸- تنظیم باد تمامی چرخها

۹- تعویض روغن موتور

۱۰- تعویض فیلتر تهویه اتاق

۱۱- تعویض شمع های موتور

۱۲- تعریف کد سوئیچ و معرفی کلید توسط دستگاه

۱۳- بررسی خودرو توسط دستگاه دیاگ و حذف خطاهای آن

۱۴- تعویض فیلتر روغن

خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش

پس از انتخاب گزینه اتوکلیک(سرویس فوری) در صفحه اصلی نرم افزار، وارد صفحه اتوکلیک می شوید. با انتخاب خودرو و درج کیلومتر آن دکمه تأیید و ادامه را لمس نمایید

یک یا چند مورد از سرویس های موجود در این بخش را انتخاب نمایید و مجدداً دکمه تأیید و ادامه را لمس نمایید

خدمات پس از فروش

مکان خود را روی نقشه مشخص کنید.

در صورت تمایل توضیحات تکمیلی آدرس را ثبت کنید.

در این قسمت می توانید سرویس کار مورد نظر خود و همچنین زمان مراجعه را مشخص نمایید

در پایان ، صورت حساب خدمات درخواستی نمایش داده می شود و درصورتی که دکمه تأیید و ثبت نهایی را لمس نمایید، درخواست شما ثبت و خدمات درخواست شده در زمان مقرر ارایه خواهد شد

تماس با مرکز

با انتخاب این گزینه به صفحه تماس دستگاه خود منتقل می شوید و می توانید بصورت تلفنی درخواست یا سوال خود را طرح نمایید.

اصالت قطعه

در این بخش امکانی قرار دارد که توسط آن می توانید بارکد قطعه خریداری شده را اسکن نموده و از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.


معرفی امکانات منو

امتیاز کاربری

با توجه به فعالیت و استفاده شما از خدمات اپلیکیشن، امتیازی به شما تعلق می گیرد که به هنگام درخواست اتوکلیک می توانید بعنوان تخفیف از آن استفاده نمایید. این خدمات عبارتند از:

۱- سنجش اصالت قطعه ( به ازای هر ۱۰٫۰۰۰ تومان خرید یک امتیاز)
۲- فعالسازی اپلیکیشن (۵ امتیاز)
۳- معرفی اپ به دیگران (پس از فعالسازی اپ توسط ایشان، ۵ امتیاز )

پروفایل

پروفایل از چند بخش اصلی تشکیل شده است:

خدمات پس از فروش

۱- میتوانید مشخصات خودروهای مورد استفاده خود را برای راحتی استفاده از اپ و استفاده در درخواستهای آتی ثبت نمایید

۲- میتوانید مشخصات محلهای پر تردد خود را برای راحتی استفاده از اپ و استفاده در درخواستهای آتی ثبت نمایید

۳- درصورتیکه قصد واگذاری دستگاه (تلفن، تبلت، . . ) خود به فرد دیگری را دارید می توانید با استفاده از این قسمت اطلاعات شخصی خود را پاک نموده و از نرم افزار خارج شوید. در صورت نمایل به استفاده مجدد می بایست اپ را فعالسازی نمایید

صندوق پیام

لیست و قیمت

تاریخچه فعالیتها

معرفی اپ به دیگران

اپ ایساکو را به افرادی که قبلا اپ را نصب نکرده اند معرفی کنید و امتیاز بگیرید. امتیازات دریافتی در تاریخچه فعالیتها/تاریخچه امتیازات قرار گرفته است.