موبایل اپلیکیشن ایساکو

تنها چند کلیک فاصله تا دریافت خدمات متفاوت

اپلیکیشن ایساکو درگاه نوین ارتباط مشتریان ایران خودرو، برای دریافت خدمات پس از فروش می باشد. بسیاری از خدماتی که پیش از این تنها با مراجعه مشتری به شبکه نمایندگیهای مجاز ایران خودرو و یا تماس تلفنی با مرکز تماس ۰۹۶۴۴۰ میسر بود هم اکنون از طریق اپلیکیشن ایساکو و تنها با چند کلیک، با سهولت بیشتر به صورت شبانه روزی در دسترس مشتریان قرار دارد. تمام قابلیتهای این نرم افزار رایگان بوده و خدمات دریافتی از آن پشتوانه و ضمانت شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) را دارا می باشد.

قابلیتهای موبایل اپلیکیشن ایساکو

دریافت نوبت پذیرش در نمایندگیهای مجاز ایران خودرو بصورت موقعیت محور

امکان مشاهده نزدیکترین مراکز خدمات (نمایندگی و فروشگاه) با توجه به موقعیت مکانی مشتری

درخواست سرویس در محل (اتوکلیک )

درخواست امداد (امدادرسانی به خودروی در راه مانده/حمل خودرو معیوب به محل نمایندگیها/مشاوره برای رفع ایراد از راه دور )

مشاهده اطلاعات خودرو

مشاهده صورتحساب تعمیرات، تاریخچه نوبتهای اخذ شده، تاریخچه درخواست اتوکلیک سوابق درخولست امداد، سوابق تراکنشهای ایکوکارت، تاریخچه امتیازات دریافتی

امکان استعلام جرائم رانندگی خودرو و پرداخت

امکان ذخیره نمودن جای پارک روی نقشه< p>

مشاهده قیمت قطعات و خدمات قابل ارائه در شبکه خدمات پس از فروش

کنترل اصل بودن قطعات خریداری شده

دسترسی به آدرس و شماره تماس نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز

استفاده از ابزارهای مکان محور برای نمایش موقعیت جغرافیایی نمایندگی ها و فروشگاه ها و جایگاههای سوخت بر روی نقشه و نمایش مسیر و فاصله با استفاده از ابزارهای نقشه

دریافت دفترچه راهنمای مشتریان و راهنمای خدمات گارانتی محصولات ایران خودرو به همراه تصاویر

مشتریان و راهنمای خدمات گارانتی محصولات ایران خودرو به همراه تصاویر

دریافت دفترچه راهنمای مشتریان و راهنمای خدمات گارانتی محصولات ایران خودرو و سایر اطلاعات مورد نیاز دارنده خودرو

برقراری تماس با مرکز تماس جهت دریافت خدمات و راهنمایی لازم

امکان دریافت راهنمایی در قسمتهای مختلف اپ

روش استفاده از اپلیکیشن

گام اول : فعالسازی اپلیکیشن

با ثبت شماره تماس، کد فعالسازی از طریق پیامک برای گوشی ارسال و نرم افزار فعال و آماده استفاده می گردد.

معرفی امکانات صفحه اصلی

جهت ایجاد سهولت در کاربری اپلیکیشن ایساکو، دسترسی به امکانات اصلی اپلیکیشن در صفحه اصلی قرار داده شده که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم

نکته

برخی از امکانات این اپ در صفحه اصلی و منوی قرار گرفته در سمت راست (≡) در دسترس است. در تصاویر بعدی، منوهای اصلی سیستم نمایش داده شده اند و در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

جهت سهولت استفاده از امکانات اپ پیشنهاد می شود، مشخصات خود و خودروی خود را در پروفایل تکمیل کنید. در صورت عدم انجام این مرحله، در هر بخش بسته به نیاز اطلاعات مورد نظر از شما سئوال خواهد شد.


نوبت دهی

یکی از روشهای اخذ نوبت جهت مراجعه به نمایندگی های خدمات پس از فروش ایران خودرو، استفاده از موبایل اپلیکیشن ایساکو می باشد. راه های دیگری نیز وجود دارد که اطلاعات مربوط به آنها را می توانید در این صفحه مشاهده نمایید

۱- منوی نوبت

۲- ثبت نام و نام خانوادگی مراجعه کننده

۳- خودرویی که میخواهید برای آن نوبت ثبت کنید را انتخاب نمایید. درصورتیکه خودرو در لیست قرار ندارد می توانید از طریق (+) ، خودرو را به لیست خودروهای موجود بیفزایید.

خدمات پس از فروش

۴- انتخاب تاریخ و نوبت مراجعه

خدمات پس از فروش

۵- انتخاب نمایندگی از روی نقشه. کلیه نمایندگی های مجاز روی نقشه قرار دارد. در صورت روشن بودن موقعیت مکانی دستگاه(خدمات پس از فروش) نزدیکترین نمایندگیها نمایش داده می شود. در غیر اینصورت میتوانید در قسمت جستجو، با توجه به نام، کد، شهر، استان، آدرس و . . . نمایندگی مورد نظر را بیابید و انتخاب نمایید. درصورتیکه نمایندگی در تاریخ انتخاب شده ظرفیت خالی نداشته باشد با رنگ طوسی مشخص می گردد. همچنین درصورتیکه از خودروهای جدید استفاده می نمایید ممکن است برخی نمایندگیها تخصص کافی برای ارائه خدمات به شما را نداشته باشند، که این نمایندگیها نیز با رنگ طوسی مشخص شده اند.

خدمات پس از فروش

۶- نوبت به شما تخصیص داده شده است می توانید نوبت را در تقویم گوشی ثبت نمایید. اطلاعات تکمیلی ایراد را وارد نمایید، یا عملیات را خاتمه دهید.

خدمات پس از فروش

لیستی از نوبتهای اخذ شده به همراه سایر اطلاعات نظیر روز و ساعت نوبت و وضعیت مراجعه، در قسمت سوابق خدمات من قرار دارد.
در صورت انصراف از مراجعه، می توانید نوبت را لغو نمایید.

امداد فوری

در صورتیکه خودرو به دلیل اشکال فنی در راه مانده است، می توانید از این بخش برای ثبت درخواست امداد استفاده نمایید.

۱- منوی امداد فوری

۲- ابتدا موقعیت مکانی گوشی را فعال کنید.

۳- ثبت نام و نام خانوادگی درخواست کننده

خدمات پس از فروش

۴- خودرویی که میخواهید برای آن درخواست ثبت کنید را انتخاب نمایید. درصورتیکه خودرو در لیست قرار ندارد می توانید از طریق (+)، خودرو را به لیست خودروهای موجود بیفزایید.

خدمات پس از فروش

۵- ایراد خودرو را از لیست انتخاب کنید

خدمات پس از فروش

۶- موقعیت مکانی خود را روی نقشه مشخص کنید

خدمات پس از فروش

۷- درخواست امداد را تایید نمایید. کارشناسان امداد جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با شما تماس خواهند گرفت.

خدمات پس از فروش

مراحل مختلف درخواست ، وضعیت درخواست و همچنین موقعیت امدادگر اعزام شده قابل ردیابی بوده و اطلاعات فوق را می توانید در صفحه تاریخچه مشاهده نمایید

مراکز خدماتی

نمایندگیها، مراکز مورد تایید ایران خودرو برای انجام خدمات تعمیرگاهی می باشند. با کمک نقشه نمایندگیها، موقعیت مکانی نمایندگی، تلفن و اطلاعات تکمیلی دیگر در دسترس شما قرار دارد. به کمک امکانات این قسمت می توانید نزدیک ترین نمایندگیها به محل حضور خود را شناسایی کنید و به کمک نقشه مسیریابی کنید. برای استفاده از این قابلیت بهتر است موقعیت مکانی دستگاه خود را روشن کنید.
قبل از مراجعه به نمایندگی جهت اطمینان از امکان خدمت رسانی، می بایست نوبت اخذ نمایید. نقشه نمایندگیها در بخش نوبت هم در دسترس شماست.
درصورتیکه تنها خرید قطعات و لوازم یدکی مدنظر شماست می توانید از منو، فروشگاهها را انتخاب نمایید.

خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش

۱- کلیه نمایندگی های مجاز روی نقشه قرار دارد. در صورت روشن بودن موقعیت مکانی دستگاه() نزدیکترین نمایندگیها نمایش داده می شود.

خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش

۲- میتوانید در قسمت جستجو، با توجه به نام، کد، شهر، استان، آدرس و . . . نمایندگی مورد نظر را بیابید و انتخاب نمایید. نتایج جستجو با توجه به بانک اطلاعاتی موجود در ایساکو () و موتور جستجوی گوگل () ارائه می گردد.

۳- اطلاعات نمایندگی در اختیار شماست. درجه خدماتی نشاندهنده امتیاز نمایندگی در ارزیابی های صورت گرفته توسط ایساکو می باشد. این امتیاز از ممتاز تا درجه چهار متغیر میباشد.

مراکز خدماتی نوبت دوم

هنگام نمایش نقشه، رنگ لوگو برخی نمایندگی ها کمی تیره تر از لوگو سایر نمایدگی ها نمایش داده می شود که این تفاوت رنگ به این مفهوم است که فعالیت و ارایه خدمات در این نمایندگی ها به صورت ۲ نوبت انجام می شود. جهت مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش

اتوکلیک (سرویس فوری در محل)

در این بخش امکان دریافت خدمات سرویس فوری برای مشتریان محترم گروه صنعتی ایران خودرو فراهم گردیده است. خدمت سرویس فوری شامل ۱۴ مورد می باشد که عبارتند از؛

۱- تعویض زاپاس (باز و بست چرخها)

۲- تعویض لنت ترمز چرخ جلو

۳- تعویض فیلتر هوای موتور

۴- تعویض تسمه تایم موتور

۵- تأمین سوخت (تهیه بنزین)

۶- پنچرگیری و باد زدن چرخ ها

۷- تعویض فیلتر سوخت بنزین

۸- تنظیم باد تمامی چرخها

۹- تعویض روغن موتور

۱۰- تعویض فیلتر تهویه اتاق

۱۱- تعویض شمع های موتور

۱۲- تعریف کد سوئیچ و معرفی کلید توسط دستگاه

۱۳- بررسی خودرو توسط دستگاه دیاگ و حذف خطاهای آن

۱۴- تعویض فیلتر روغن

خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش

پس از انتخاب گزینه اتوکلیک(سرویس فوری) در صفحه اصلی نرم افزار، وارد صفحه اتوکلیک می شوید. با انتخاب خودرو و درج کیلومتر آن دکمه تأیید و ادامه را لمس نمایید

یک یا چند مورد از سرویس های موجود در این بخش را انتخاب نمایید و مجدداً دکمه تأیید و ادامه را لمس نمایید

خدمات پس از فروش

مکان خود را روی نقشه مشخص کنید.

در صورت تمایل توضیحات تکمیلی آدرس را ثبت کنید.

در این قسمت می توانید سرویس کار مورد نظر خود و همچنین زمان مراجعه را مشخص نمایید

در پایان ، صورت حساب خدمات درخواستی نمایش داده می شود و درصورتی که دکمه تأیید و ثبت نهایی را لمس نمایید، درخواست شما ثبت و خدمات درخواست شده در زمان مقرر ارایه خواهد شد

ماشینم کجاست ؟

خدمات پس از فروش

یکی از سرویس های عمومی افزوده شده به اپلیکیشن در نسخه جدید، سرویس «ماشینم کجاست؟» میباشد. در این سرویس کاربر این امکان را دارد که محل پارک خودرو خود را بر روی نقشه، ثبت و ذخیره نماید. در ادامه در زمان مراجعه مجدد به خودرو پارک شده، کاربر میتواند با فراخوانی محل پارک (ماشینم کجاست؟) ، موقعیت خودروی خود را روی نقشه شناسایی نماید.

همچنین در صورت تمایل، از موقعیت فعلی خود به سمت محل پارک «مسیریابی» کند یا محل پارک را با دیگران از طریق واتساپ، پیامک، ایمیل و … به «اشتراک» بگذارد.

چنانچه موقعیت جاری مد نظر نباشد و بخواهیم نقطه دیگری را مشخص نماییم می توانیم برروی نقشه مختصات مکان مورد نظر را انتخاب کرده سپس عنوان آن را درج و بعد دکمه ذخیره را لمس کنیم تا مختصات مورد نظر را ذخیره کنیم.

خدمات پس از فروش

اصالت قطعه

در این بخش امکانی قرار دارد که توسط آن می توانید بارکد قطعه خریداری شده را اسکن نموده و از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش

نکته

انتخاب صحیح بارکد، در شکل زیر مشخص شده است.

خدمات پس از فروش

معرفی امکانات منو

امتیاز کاربری

با توجه به فعالیت و استفاده شما از خدمات اپلیکیشن، امتیازی به شما تعلق می گیرد که به هنگام درخواست اتوکلیک می توانید بعنوان تخفیف از آن استفاده نمایید. این خدمات عبارتند از:

۱- سنجش اصالت قطعه ( به ازای هر ۱۰٫۰۰۰ تومان خرید یک امتیاز)
۲- فعالسازی اپلیکیشن (۵ امتیاز)
۳- معرفی اپ به دیگران (پس از فعالسازی اپ توسط ایشان، ۵ امتیاز )

خدمات پس از فروش

همچنین با لمس گزینه “امتیاز” می توانید ریز امتیازات اخذ شده را مشاهده نمایید.

پروفایل

پروفایل از چند بخش اصلی تشکیل شده است:

خدمات پس از فروش

۱- میتوانید مشخصات خودروهای مورد استفاده خود را برای راحتی استفاده از اپ و استفاده در درخواستهای آتی ثبت نمایید

۲- میتوانید مشخصات محلهای پر تردد خود را برای راحتی استفاده از اپ و استفاده در درخواستهای آتی ثبت نمایید

۳- درصورتیکه قصد واگذاری دستگاه (تلفن، تبلت، . . ) خود به فرد دیگری را دارید می توانید با استفاده از این قسمت اطلاعات شخصی خود را پاک نموده و از نرم افزار خارج شوید. در صورت نمایل به استفاده مجدد می بایست اپ را فعالسازی نمایید

صندوق پیام

لیست و قیمت

جستجو و مشاهده قیمت قطعات

یکی دیگر از امکانات کاربردی که در موبایل اپلیکیشن ایساکو قرار داده شده، امکان مشاهده قیمت قطعات و اجرت خدمات می باشد. نحوه عملکرد این بخش به این صورت است که پس از ورود به صفحه “لیست و قیمت” دو انتخاب در اختیار کاربر قرار دارد. گزینه اول “لیست و قیمت قطعات” و گزینه دوم “لیست و قیمت اجرت خدمات” می باشد که پس از انتخاب هر یک از این دو گزینه می باید خودرو مورد نظر خود را از لیستی که نمایش داده می شود انتخاب نمایید. در صفحه “لیست خودرو ها” عنوان خودرو و یا خودرو های ثبت شده را مشاهده می کنیم و چنانچه بخواهیم خودروی دیگری به این لیست اضافه کنیم می توانیم از دکمه “+” که در پایین صفحه قرار دارد نسبت به افزودن خودرو به لیست خورو ها اقدام نماییم.

خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش

پس از انتخاب خودروی مورد نظر صفحه ای به شکل زیر مشاهده می شود که باید ابتدا گروه کالا و سپس نام قطعه مورد نظر را از لیست نمایش داده شده انتخاب نماییم.

خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش

همچنین این امکان وجود دارد تا چنانچه کد قطعه مورد نظر را در اختیار داشته باشید با وارد نمودن کد قطعه در قسمت “جستجو بر اساس کد قطعه” نسبت به جستجو و مشاهده قیمت آن اقدام نمایید.

خدمات پس از فروش

جستجو و مشاهده اجرت خدمات

مشاهده اجرت خدمات نیز یکی دیگر از امکاناتی است که در موبایل اپلیکیشن ایساکو قرار دارد که با استفاده از امکانات این قسمت می توانیم اجرت خدمات را در نمایندگی های مختلف جستجو کرده و مشاهده نماییم.

با انتخاب گزینه “لیست و قیمت اجرت خدمات” و پس از آن انتخاب خودرو، نقشه ای نمایش داده می شود که تمامی نمایندگی های خدمات پس از فروش ایران خودرو در آن نقشه مشخص شده اند و در صورتی که گزینه Location در موبایل کاربر فعال باشد، نزدیکترین نمایندگی به محل جاری کاربر نمایش داده می شود و با لمس لوگو مربوط به نمایندگی مورد نظر، مشخصات آن در پایین صفحه نمایش داده می شود. پساز انتخاب نمایندگی و لمس گزینه تأیید ، صفحه ای نمایش داده می شود که می توانیم شرح اجرت را در آن وارد نموده و پس از جستجو، مبلغ اجرت را مشاهده نماییم

خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش

سوابق خدمات من

خلافی خودرو

در بخش خلافی خودرو، امکان استعلام جرائم رانندگی و پرداخت آنرا دارید. جهت استعلام جرائم نیاز به ثبت مشخصات خودرو و بارکد پستی روی کارت خودرو می باشد. پس از نمایش لیست جرائم، با انتخاب یک یا چند جریمه از لیست جرائم می توانید نسبت به پرداخت جریمه اقدام نمایید. جرایم پرداختی در لیست مشخص میگردند و در کمتر از دو هفته، تاییدیه پرداخت جریمه از سوی پلیس راهور اعلام و پس از آن جریمه از لیست حذف می گردد.

پس از ورود به صفحه “خلافی خودرو” لیست خودرو و یا خودروهای خود را که در موبایل اپلیکیشن ثبت نموده اید را مشاهده می کنید. چنانچه بخواهید استعلام خلافی خودرویی غیر از موارد موجود را دریافت نمایید، می توانید دکمه + که در پایین صفحه مشاهده می کنید را لمس نمایید تا صفحه جهت ثبت مشخصات خودرو جدید نمایش داده شود.

خلافی خودرو
خلافی خودرو

تماس با ما

معرفی اپ به دیگران

اپ ایساکو را به افرادی که قبلا اپ را نصب نکرده اند معرفی کنید و امتیاز بگیرید. امتیازات دریافتی در سوابق خدمات من/تاریخچه امتیازات قرار گرفته است.

خدمات پس از فروش

مکانیزم این بخش به اینصورت است که با لمس گزینه “معرفی اپ به دیگران” لیستی از نرم افزارهایی که قابلیت ارسال متن و پیام را دارا می باشند و در گوشی کاربر فعال هستند نمایش داده می شود و با انتخاب یکی از اپلیکیشن های پیام رسان، لینک موبایل اپلیکیشن ایساکو به همراه کد معرف برای مخاطب مورد نظر ارسال می شود و زمانی که امتیاز این بخش به معرف تعلق می گیرد.،مخاطب نسبت به نصب موبایل اپلیکیشن ایساکو اقدام و کد معرف را هنگام ثبت نام اولیه وارد نماید

خدمات پس از فروش

روش استفاده از امتیاز

کاربر هنگام درخواست اتوکلیک می تواند از امتیاز بصورت تخفیف از آن استفاده نماید.

خدمات پس از فروش

درباره ایساکو