پذیرش تا ترخیص خودرو
اقدامات مشتری در خصوص سیکل پذیرش تا ترخیص خودرو در نمایندگی
۱ – اخذ نوبت
جهت آشنایی به فرآیند نوبت، اینجا را كلیك نمایید.
۲ – مراجعه به نمایندگی
مشتری در زمان و نوبت اخذ شده به همراه
مدارک مربوطه (کارت ماشین، کارت طلایی
و ایکو کارت) به نمایندگی مراجعه مینماید. |
 |
۳ – انجام مراحل پذیرش و تحویل دهی خودرو به جهت انجام تعمیرات
۱ – تشریح ایرادات برای پذیرشگر توسط مشتری
۲ – خارج نمودن اقلام شخصی از خودرو
۳ – تحویل دهی خودرو
۴ – اخذ رسید از نمایندگی |
 |
۴ – انجام تعمیرات
در مرحله انجام تعمیرات در صورت لزوم با مشتری تماس گرفته شده و در صورتیکه ایرادات جدید رویت گردد و یا هزینه نسبت به هزینه تقریبی اعلام شده به مشتری در مرحله پذیرش تقاوت محسوسی داشته باشد با ایشان هماهنگی خواهد شد. |
 |
۵ – ترخیص و تحویلگیری خودرو
- هماهنگی توسط نمایندگی با مشتری پس از اتمام تعمیرات و تعیین زمان ترخیص
- مراجعه در موعد مقرر و اخذ صورتحسابهای تعمیرات و قطعات (پس از دریافت توضیحات مربوط به خدمات انجام شده و تایید کنترل کیفیت)
- مراجعه به صندوق و پرداخت هزینه ها
- اخذ مجوز خروج و تحویلگیری خودرو (به همراه قطعات داغی وارانتی)