اخبار و رویدادها

توصیه ایساکو به مشتریان برای پیشگیری از مخاطرات قطعات تقلبی:

دارندگان محصولات ایران خودرو برای سرویس‌های ادواری به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند

۴ دی ۱۳۹۸

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با توجه به افزایش استفاده از قطعات تقلبی، نسبت به مراجعه به تعمیرگاه‌های متفرقه هشدار داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، این مجموعه با توجه به افزایش موارد استفاده از قطعات غیر استاندارد و تقلبی در برخی تعمیرگاه‌های متفرقه، به دارندگان محصولات این گروه صنعتی توصیه کرد، برای انجام سرویس‌های ادواری و تعمیرات خودرو، به نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو مراجعه کنند.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو تشریح کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر تولید و توزیع قطعات یدکی غیر اصل، بی‌کیفیت و در بسته‌بندی‌های تقلبی در بازار به نحوی رواج یافته که تشخیص اصل بودن قطعات برای مشتریان تقریبا غیرممکن شده و این در حالی است که استفاده از این قطعات علاوه بر تحمیل هزینه‌های مالی زیاد، در بخش اقلام و قطعات ایمنی خطرات جانی را نیز برای مشتریان به همراه دارد.

وردینی در این خصوص افزود: حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو همزمان با همکاری با مراجع قانونی در خصوص پایش، نظارت و جمع‌آوری بر محصولاتی که باعث گمراهی و سردرگمی مشتریان این مجموعه می‌شود، به دارندگان محصولات ایران‌خودرو توصیه اکید می‌کند که برای بهره‌مندی از قطعات و خدمات استاندارد و با کیفیت به هنگام تعمیرات و سرویس‌های خودرو، تنها به نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه فرمایند.

وی در خصوص اقداماتی که طی سال‌های اخیر برای مبارزه با پدیده قاچاق و قطعات تقلبی در شرکت ایساکو انجام شده است به طرح اصالت قطعه اشاره کرد و گفت: در این طرح مصرف‌کنندگان می‌توانند پس از خرید قطعه، شماره بارکد درج شده بر روی بسته‌بندی آن را به شماره ۳۰۰۰۳۱ پیامک کرده و بلافاصله پس از ارسال پیامک، از اصالت داشتن و یا نداشتن قطعه از طریق پیام کوتاه آگاه شوند.

همچنین این شرکت به منظور جلوگیری از کلاهبرداری و تقلب در بازار قطعات یدکی، نزدیک به ۵ سال است که با قراردادن لیست و قیمت قطعات در موبایل اپلیکیشن ایساکو، مشتریان را از لوازم یدکی ارائه شده توسط این شرکت، مطلع کرده است.

وی در پایان گفت: حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به صورت مستمر با برگزاری جلسات، کارگروه‌ها و کمیته‌های مختلف و بررسی نقاط قابل بهبود و به‌روزرسانی رویه‌ها، فرآیندها، ابزار و تجهیزات نمنایندگی‌های مجموعه، سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود دارد؛ چنانکه طبق آخرین آمار ارائه شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، این شرکت موفق شده است برای نخستین بار در شاخص رضایت مشتریان در میان تمام خودروسازان اعم از داخلی و وارد کننده به مقام دوم دست یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#خدمات_پس_از_فروش #ایساکو #خدمات_خودرو #خدمات_پس_از_فروش_خودرو  #لوازم_یدکی #تهیه_توزیع_قطعات_و_لوازم_یدکی_ایران_خودرو #خدمات_پس_از_فروش_ایرانخودرو #تامین_قطعات_تضمین_خدمات #خدمات_پس_از_فروش_ایران_خودرو #ایران_خودرو #ایرانخودرو #قطعه_خودرو #قطعات_خودرو #تعمیرگاه #نمایندگی_ایرانخودرو #تعمیرگاه_ایرانخودرو #مقام_اول_خدمات_پس_از_فروش#اندروید #اپل #اپلیکیشن_PWA #اپلیکیشن_وب #اپلیکیشن_وب_ایساکو #وب_اپلیکیشن_ایساکو #نوبت_دهی #امداد #درخواست_امداد #اتوکلیک