اخبار و رویدادها

در بین خودروسازان داخلی: ایساکو مقام اول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را کسب کرد

۳۰ آذر ۱۳۹۵

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، بر اساس آخرین ارزیابی وضعیت رضایت‌مندی مشتریان از فرایند خدمات پس از فروش خودروهای سواری در شش ماهه ابتدای سال 95، شرکت ایساکو در میان شرکت‌های خودروساز داخلی، مقام اول را کسب نمود.

img_0035

در جدیدترین رده‌بندی وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای سواری که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شده است، شرکت ایساکو با کسب چهار ستاره کیفی و 711 امتیاز در میان شرکت های داخلی در رتبه اول قرار گرفت.

در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که در دو گروه شرکت‌های دارای بیش از ۱۰ نمایندگی خدمات پس از فروش و کمتر از 10 نمایندگی منتشر شده است، شرکت ایساکو با نزدیک به 800 نمایندگی فعال در سطح کشور در مقام اول خودروسازان داخلی ایستاد.

این گزارش که بر پایه مصاحبه با تعداد 562328 نفر از مشتریانی که به نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش 22 شرکت عرضه کننده خدمات پس از فروش خودروهای سواری مراجعه کرده‌ بودند، ارائه شده است، نشانگر افزایش رضایت مشتریان در شش ماه ابتدای سال جاری نسبت به شش ماهه پایانی سال گذشته است.

729