اخبار و رویدادها

در جهت تكريم مشتريان؛ بزرگ‌ترين جشنواره خدمات زمستاني در ايساكو كليد میخورد

۱ دی ۱۳۹۴

مدیر عامل شركت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ضمن بیان این مطلب گفت: شركت ایساكو هر سال، طرح‌هایی چون طرح هوای پاك، بازدید موتور رایگان، بازدید زمستانی، بازدیدهای قبل از سفر، خدمت‌رسانیهای ویژه در ایام خاص سال و … را در برنامه‌های خود داشته است و در زمستان امسال نیز طرح متفاوت «جشنواره برف» (بسته رایگان فصلی) را به صورت بسیار ویژه‌ای برای كسب حداكثری رضایت ذینفعان خود برگزار خواهد كرد.

رضا حسینی تشریح كرد: در این جشنواره كه برای اولین بار و به سبكی نو برگزار میشود، دو بسته، تحت عنوان «بسته رایگان» و «بسته ویژه» به مشتریان ارائه خواهد شد. «بسته رایگان» شامل تعویض رایگان شمع موتور، مایع ضدیخ و مایع شیشه‌شوی است كه مشتریان هیچ اجرتی برای دریافت این خدمات پرداخت نخواهند كرد. در این بسته در صورتی كه مشتری تعویض روغن را هم در نمایندگی انجام دهد، میتواند فیلتر روغن رایگان نیز دریافت نماید.

وی افزود: در «بسته ویژه» ارائه بیش از صد قلم قطعات مصرفی با تخفیف 7 تا30درصدی و همچنین 10% تخفیف برای  اجرت تعویض قطعات در نظر گرفته شده است.

حسینی در ادامه افزود: از آن‌جایی كه مشتریان و نمایندگیهای مجاز بزرگ‌ترین دارایی ما هستند، تمام تلاش خود را به كار بسته‌ایم تا یك رابطه دو سویه برد ـ برد را بین آن‌ها برقرار كنیم و علاوه بر مشتریان عزیز كه از این طرح منتفع میشوند، نمایندگان ما هم بتوانند به شكل مناسبی از منافع جشنواره زمستانی بهره‌مند شوند. به همین خاطر طی این برنامه خدمات گسترده رایگان و طرح‌های خاصی به مشتریان و نمایندگیهای خود ارائه و در پایان طرح، پس از قرعه‌كشی جوایز ارزنده‌ای به مشاركت‌كنندگان به قید قرعه و همزمان با جشن‌های دهه مبارك فجر اهداء خواهد شد.

وی در پایان گفت: همكاران ما در ایساكو همگام با اجرای طرح‌های نوین خدماتی سعی دارند، بهبود و تفاوت در ارائه خدمات را كه حق مشتریان است، اجراء و تكریم مشتریان را به معنای واقعی خود محقق نمایند.

641