اخبار و رویدادها

طبق آمار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

دفتر منطقه‌ای برتر ایران‌خودرو در شاخص رضایت مشتریان مشخص شد

۱۳ خرداد ۱۴۰۰

دفتر منطقه‌ای ایساکو رشت با ۲۴ امتیاز رشد در شاخص رضایت مشتریان در سال ۹۹، رتبه اول این شاخص را در بین تمامی ۱۱ دفتر کشور از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، مهدی مونسان مدیر عامل این شرکت در نشستی ویدئویی با دست‌اندکاران دفتر منطقه‌ای رشت ضمن استماع گزارش‌های این دفتر، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های ارزنده این مجموعه و نمایندگی‌های تحت پوشش آن، راهکارهایی برای ارتقای روزافزون کیفیت ارایه خدمات، مطرح کرد.

ماشااله وردینی، معاون ایساکو نیز که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، به صورت حضوری در این جلسه حاضر بود، در خصوص وضعیت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو و اهداف پیش روی این حوزه سخنانی را بیان کرد و از همکاری صمیمانه همکاران و نمایندگی‌ها قدردانی کرد.

حمید واثقی مدیر دفتر منطقه‌ای رشت نیز در ادامه این جلسه در خصوص علل موفقیت دفتر گفت: عملکرد دقیق همکاران در بخش امور مشتریان و شبکه و همدلی و همراهی پرسنل در کنار دانش و تخصص و تجربه، باعث کنترل شکایات ورودی شده به نحوی که درحال حاضر این دفتر کمترین ورودی شکایات را داراست.

همچنین برگزاری جلسات منظم و مستمر و بررسی نقاط قابل بهبود و بازدیدهای منظم و برنامه‌ریزی شده از نمایندگی‌ها و ارتباط تعاملی و دوسویه با ایشان منجر به اثربخشی بالا و افزایش رضایت مشتریان این حوزه شده است.

وی در ادامه به سایر دستاوردهای دفتر رشت از جمله کسب گواهی نامه استاندارهایی همچون ISO9001  / ISO10002  /  ISO100004  /  Ohsas18001  تمدید پیوسته آن‌ها بدون مغایرت اشاره کرد.

دفتر منطقه‌ای رشت در حال حاضر با ۳۶ نفر پرسنل، ۴۴ نمایندگی و ۹۵ فروشگاه را تحت پوشش دارد و محدوده فعالیت آن استان‌های گیلان، اردبیل و غرب استان مازندران از رامسر تا نوشهر است.

گفتنی است به دلیل اهمیت بالای مشتریان در زنجیره ارزش شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، افزایش رضایت مشتریان در تمام دفاتر این شرکت در سراسر کشور یک معیار مهم محسوب می‌شود و دفاتر ضمن رقابت سالم برای دست یافتن به بهترین جایگاه خدماتی و افزایش این شاخص می‌کوشند.

559