اخبار و رویدادها

شرکت ایساکو همچنان فعال در توسعه حوزه خدمات پس از فروش برون مرزی

۱۷ مرداد ۱۳۹۷

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به عنوان متولی خدمات پس از فروش محصولات تولیدی شرکت ایران‌خودرو، در کنار تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان داخلی، همچنان برای اعتلای برند ایران‌خودرو در سطح خارجی نیز در تلاش است.

به گزارش روابط عمومی، شرکت ایساکو با دارا بودن 21 نمایندگی در 11 کشور عراق، ونزوئلا، ارمنستان، ترکمنستان، قزاقستان، اکراین، آذربایجان، افغانستان، سنگال، سوریه و الجزایردر حال ارائه خدمات پس از فروش به دارندگان محصولات ایران‌خودرو است.

این شرکت در طی سیزده سال گذشته فارغ از فراز و نشیب‌های صادرات خودرویی همواره در حوزه خدمات پس از فروش فعال بوده است و با شناسایی شرکای خود اعم از نمایندگی‌های خدماتی و تجاری در راستای جلب وفاداری و نگهداری مشتریان محصولات صادراتی کوشا بوده است.

از جمله این اقدامات می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزش‌های فنی؛ تامین، ارسال و آموزش استفاده از ابزار مخصوص و دستگاه‌های عیب‌یابِ موتورهای XU/TU/EF7 مرتبط با خودروهای رانا، دنا و سورن؛ ارایه مشاوره فنی و عیب‌یابی خوروهای متوقف در نمایندگی صادراتی، پشتیبانی اجرای فراخوان خودروهای صادراتی در کشورهای هدف، ترجمه مدارک تعمیراتی خودروهای رانا و سورن به زبان‎های انگلیسی، روسی، عربی و… اشاره کرد.

همچنین حوزه صادرات شرکت ایساکو از طریق ارائه خدمات نوین در راستای ارتقاء سطح کیفی امور خدمات رسانی و افزایش رضایت مشتریان خارجی خود، گام برداشته است. در همین راستا فرآیند تخصیص و تجهیز خودروهای امداد جاده‌ای برون‌مرزی با دارا بودن استانداردهای شرکت امداد خودروی ایران خودرو از سال 1394 آغاز شد و شرکت «نبع زمزم» عراق به عنوان نماینده ایساکو در این کشور، پنج دستگاه خودروی امدادی را در مراسم اربعین حسینی سفارش‌گذاری کرده و امور تجهیز آن را از طریق شرکت امداد خودروی ایران انجام داد و به خدمت‌رسانی در این حوزه پرداخت.

از پروژه‌های اخیر توسعه و بهبود شبکه خدمات پس از فروش نمایندگان برون مرزی ایران خودرو که از نیمه دوم سال 96 کلید خورد، بهبود و گسترش نمایندگی‌های کشور آذربایجان بود که در این فرآیند، شرکت ایساکو در ادامه برگزاری 500 نفر ساعت آموزش فنی مربوط به خودروهای رانا و سورن در شهر باکو، برنامه آموزشی خودروی دنای تولید سایت نفت چال را پیش رو دارد تا  تمامی پشتیبانی‌های مورد نیاز نماینده و مورد توقع ایران خودرو را در حوزه خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی به‌انجام رساند.

در ادامه این برنامه نیز، ارائه مشاوره‌های فنی و آدیت نمایندگی‌های باکو برای استقرار استاندارد سبک سیمین، برنامه احداث سرویس فوری، برآورد نیازمندی‌های ایجاد و راه‌اندازی واحد امداد جاده‌ای، تامین قطعات یدکی، ابزار مخصوص و تجهیزات تعمیرگاهی مورد نیاز از طریق اعزام کارشناسان فنی در تیر ماه سال جاری در سایت نفت‌چال باکو صورت پذیرفت.