حقوق مشتریان

ارایه قطعات استاندارد و خدمات متمایز، که نتیجه آن افزایش رضایت مشتری در دوران گارانتی و وارانتی است، اولین و مهم‌ترین هدف شرکت ایساکو است.بدین منظور، فراهم نمودن دسترسی آسان مشتریان به قطعات استاندارد و قیمت یکسان در سراسر کشور و تامین نیاز بازار قطعات یدکی -از جمله قطعات ایمنی و مصرفی که مستقیماً با جان و مال مردم سروکار دارد – با جدیت و همیّت فراوان پی­گیری می­شود. جذب متقاضیان راه اندازی فروشگاه های مجاز در سراسر کشور از سایر اقدامات این مجموعه بزرگ خدمات پس از فروش می باشد.

مشخصه و ویژگی قابل تاکید به منظور شناسایی قطعات اصل ایساکو، بسته‌بندی خاص و برچسب امنیتی آن است؛ به جهت تامین امنیت و پیشگیری از هرگونه جعل و تقلّب و نیز تشخیص اصالت قطعات یدکی، شرکت ایساکو اقدام به راه اندازی سامانه اصل بخرید نموده است.