حقوق مشتریان

ارایه قطعات استاندارد و خدمات متمايز، كه نتيجه آن افزايش رضايت مشتري در دوران گارانتي و وارانتي است، اولين و مهم‌ترين هدف شركت ايساكو است.بدين منظور، فراهم نمودن دسترسي آسان مشتريان به قطعات استاندارد و قيمت يكسان در سراسر كشور و تامين نياز بازار قطعات يدكي -از جمله قطعات ايمني و مصرفي كه مستقيماً با جان و مال مردم سروكار دارد – با جديت و هميّت فراوان پي­گيري مي­شود. جذب متقاضيان راه اندازي فروشگاه هاي مجاز در سراسر كشور از ساير اقدامات اين مجموعه بزرگ خدمات پس از فروش مي باشد.

مشخصه و ويژگي قابل تاكيد به منظور شناسايي قطعات اصل ايساكو، بسته‌بندي خاص و برچسب امنيتي آن است؛ به جهت تامين امنيت و پيشگيري از هرگونه جعل و تقلّب و نيز تشخيص اصالت قطعات يدكي، شركت ايساكو اقدام به راه اندازي سامانه اصل بخريد نموده است.

ShareShare on LinkedInShare on Google+Share on FacebookTweet about this on Twitter