حقوق مشتریان
ارایه قطعات استاندارد و خدمات متمایز، كه نتیجه آن افزایش رضایت مشتری در دوران گارانتی و وارانتی است، اولین و مهمترین هدف شركت ایساكو است.بدین منظور، فراهم نمودن دسترسی آسان مشتریان به قطعات استاندارد و قیمت یكسان در سراسر كشور و تامین نیاز بازار قطعات یدكی -از جمله قطعات ایمنی و مصرفی كه مستقیماً با جان و مال مردم سروكار دارد – با جدیت و همیّت فراوان پیگیری میشود. جذب متقاضیان راه اندازی فروشگاه های مجاز در سراسر كشور از سایر اقدامات این مجموعه بزرگ خدمات پس از فروش می باشد.
مشخصه و ویژگی قابل تاكید به منظور شناسایی قطعات اصل ایساكو، بستهبندی خاص و برچسب امنیتی آن است؛ به جهت تامین امنیت و پیشگیری از هرگونه جعل و تقلّب و نیز تشخیص اصالت قطعات یدكی، شركت ایساكو اقدام به راه اندازی سامانه اصل بخرید نموده است.