اخبار و رویدادها

مديرعامل ايساكو خبر داد:كاهش 71 درصدي زمان تعميرات در شبكه خدمات پس از فروش ايران خودرو

۲۷ اسفند ۱۳۹۶

مدیرعامل ایساكو از كاهش 71 درصدی زمان تعمیرات در شبكه نمایندگی های ایران خودرو خبر داد و گفت: پیش از این میانگین زمان تعمیر خودرو در شبکه بالا بوده كه درحال حاضر به 1/8 روز رسیده كه این نتیجه با بهبود شاخص های رضایت مشتریان محقق شده است.

سیدرضا حسینی در مراسم آغاز جشنواره نوروزی ایساكو گفت: تكریم مشتریان از اولویت های راهبردی گروه صنعتی ایران خودرو بوده و ارایه خدمات شایسته و درخور به مشتریان همواره مدنظر مدیران این مجموعه بوده است.

وی با اشاره به دستاوردهایی كه ایساكو در سال 96 با ایفای مسئولیت های تخصصی و حرفه ای خود و با تمركز بر شاخص های رضایت مشتریان كسب كرده گفت: سرعت ارایه خدمات از جمله محورهای مورد نظر برای افزایش رضایتمندی مشتریان است كه در این بخش اقدامات موثری به انجام رسیده است.

حسینی با بیان این كه درحال حاضر 6 برند و 20 گروه خودرو تحت پوشش خدمات ایساكو قرار دارد گفت: سطح دسترسی به خدمات را با افزایش تعداد نمایندگی های پایلوت تا 30 درصد برای ارایه به محصولات مختلف ارتقا داده ایم. وی تصریح كرد: برای افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات ایران خودرو تجهیزات مورد نیاز، آموزش نیروی انسانی و قطعات از جمله فاكتورهای مهمی بوده كه توسط ایساكو تامین شده است.

وی افزود: امدادپلاس و ارایه سرویس در محل اقدام دیگری برای افزایش سرعت خدمات بوده كه در سال 96 اجرا شده است. همچنین افزایش ساعت كاری نمایندگی ها به دو شیفت و ارایه خدمات از ساعت 16 تا 21 نیز از دیگر اقدامات برای رفاه حال شهروندان در سال 96 بوده است.

حسینی تصریح كرد: مشغله كاری مشتریان و ارایه خدمات با روش های یادشده موجب رضایتمندی مشتریان خواهد شد.  وی افزود: 16 درصد از خدمات ارایه شده در سال 96 در شیفت دوم كاری نمایندگی ها بوده است كه با توجه به استقبال هموطنان در سال آینده تعداد نمایندگی های دوشیفت توسعه خواهد یافت.

مدیرعامل ایساكو از ایجاد امكان پذیرش و ترخیص الكترونیكی در 585 نمایندگی در سطح ایران خبر داد و گفت: ‌با این اقدام امكان ضبط صدای مشتری نیز وجود دارد تا در زمان تعمیر، تعمیركار ایساكو امكان گوش دادن دوباره به صدای مشتری را داشته باشد. برای این منظور امدادگران ایساكو به تبلت هایی مجهز هستند كه سرعت، صحت و دقت خدمات را افزایش داده و رضایتمندی مشتریان را به همراه خواهد داشت.

حسینی ادامه داد: محصولات جدید ایران خودرو بدون نوبت دهی در نمایندگی های شهر تهران خدمات دریافت می كنند و در سال آتی این مهم به شهرهای دیگر نیز توسعه خواهد یافت.

وی تاكید كرد: عدد رضایت مشتریان كه توسط شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران اندازه گیری می شود به صورت پیوسته افزایش داشته به گونه ای كه از عدد 701 در نیمه اول سال 94 به 749 در دی ماه سال 1396 رسیده است.

وی از اجرای طرح پیگیری (فالوآپ) مشتریان خبر داد و گفت: 11 دفتر منطقه ای ایساكو در سراسر كشور با دارا بودن بیش از 500 كارشناس باتجربه با همکاری نمایندگی ها و با تماس با مشتری رضایت او را اندازه گیری می كنند.

حسینی از كاهش 26 درصدی زمان تعمیرات در نوروز 96 خبر داد و گفت: در حوزه خدمات امدادی میانگین زمان انتظار نزدیك به 3 درصد بهبود پیداد كرده است. وی تاكید كرد: در سال 97 با امدادهای ویژه، تامین به موقع قطعات و ارایه خدمات مطلوب سطح رضایتمندی مشتریان را افزایش خواهیم داد. وی ارایه خدمات به محصولات شركت ایكاپ و خدمات به محصولات شركت ستاره ایران را از دیگر برنامه های ایساكو در سال 97 دانست.

حسینی ارایه خدمات ویژه در مراسم مذهبی اربعین، ارسال هدایا به مدارس مناطق محروم، كمك به زلزله زدگان كرمانشاه را از اقدامات ایساكو در حوزه مسئولیت های اجتماعی خواند و گفت: در نوروز امسال در نمایندگی سرپل ذهاب در كنار هموطنان این منطقه خواهیم بود.

وی با دعوت از مشتریان به پیوستن به پویش صبر (صلح، بخشش و رضایت) تاكید كرد: هموطنان پیش از این كه عازم سفر شوند با مراجعه به نمایندگی های مجاز ایساكو در سراسر كشور از بی عیب بودن خودروی خود اطمینان حاصل كنند. شماره 096440 به صورت شبانه روزی در دسترس مشتریان و هموطنان است.

574