اخبار و رویدادها

مدير عامل شركت ايساكو: ارتقاء كيفي خدمات بايد براي تمام مشتريان ملموس باشد

۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

مدیر عامل شركت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو طی نشستی، ضمن جمع‌بندی خدمات ارائه شده به مشتریان در فروردین ماه سال جاری، برنامه‌های سال 97 را رسما به معاونین و مدیران ابلاغ كرد.

سیدرضا حسینی مدیر عامل شركت ایساكو  تاکید کرد: ارتقاء سطح عیب‌یابی و كاهش ضریب خطا در شبكه خدمات پس از فروش یكی از راه‌های افزایش كیفیت خدمات است كه به عنوان مهم‌ترین فعالیت سال جدید در برنامه گنجانده شده است و پیش‌بینی میشود، با این اقدام، مدت زمان توقف خودرو در نمایندگی كاهش یافته و با جلوگیری از بازگشت مجدد خودرو به تعمیرگاه، رضایت مشتریان در تمام لایه‌‌ها به شكل ملموسی افزایش یابد.

وی در این جلسه ضمن تبیین مجموع فعالیت‌ها و نقاط قوت و قابل بهبود سال گذشته گفت: ارزیابیهای شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، طی چند سال اخیر، مؤید رشد روزافزون مشتریان از خدمات پس از فروش شركت ایران‌خودرو بوده و اصلیترین هدف شركت ایساكو در سال جاری، حركت فزاینده و ملموس‌تر در همین راستا است.

حسینی همچنین، در خصوص علل افزایش امتیاز رضایت مشتریان گفت: توسعه و اجرای خدمات نوین، برگزاری360هزار نفر ساعت دوره‌ آموزشی در مدیریت آموزش فنی و محل نمایندگی‌ها (OJT) در زمینه‌های فنی و تعامل با مشتری، تامین مناسب و به موقع قطعات، توسعه خدمات خودروها و محصولات جدید در سطح كشور، نظارت‌های دوره‌ای و پایش مستمر نحوه ارائه خدمات نمایندگی‌ها در یازده منطقه کشور، تخصیص تجهیزات به روز به نمایندگیها، پایش و کنترل مراجعات تكراری خودروها به شبكه خدمات پس از فروش و پیگیری رفع نهایی عیوب آن‌ها، از دلایل رشد شركت در سال گذشته بوده و ابراز امیدواری كرد با اجرای برنامه‌های اعلام شده در سال 97 این روند به صورت چشمگیر و متفاوتی ادامه یابد.

او در خصوص افزایش كمیت و كیفیت ارائه خدمات در شبكه سراسری این شركت افزود: در سال جاری برنامه‌‌ از پیش تعیین شده‌ای برای افزایش تعداد نمایندگیها نداریم و بیشترین تمركز را بر افزایش كیفیت خدمات در تعمیرگاه‌های موجود خواهیم داشت.

 

835