اخبار و رویدادها

به مناسبت کسب رتبه اول در میان دفاتر منطقه ای ایساکو:

مدیر عامل خدمات پس از فروش ایران خودرو از دفتر منطقه ای ساری تقدیر کرد

۱۰ آبان ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، دفتر منطقه‌ای ایساکو ساری برای دهمین متوالی در جدیدترین ارزیابی وزارت صمت، رتبه اول خدمات پس از فروش را در بین تمامی یازده دفتر کشور از آنِ خود کرده است.

بنابراین گزارش، در نشستی که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دفتر منطقه‌ای ساری برگزار شد، مدیر دفتر محمد برازنده جدی در خصوص فعالیت‌های یک‌سال اخیر گزارش کاملی ارائه کرد. سپس ماشااله وردینی معاون ایساکو، که در این جلسه حاضر شده بود، در خصوص وضعیت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو و اهداف پیش روی این حوزه صحبت و به پاس همکاری صمیمانه همکاران و نمایندگی‌ها، مراتب سپاسگزاری و قدردانی خود را ابراز کرد.

در پایان جلسه نیز مهدی مونسان، مدیر عامل ایساکو که از ابتدا به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه حاضر شده بود پس از استماع گزارش‌ها، رهنمودهایی برای ارتقای روزافزون کیفیت ارائه خدمات، ارائه و در انتها وی نیز از مدیران، همکاران و نمایندگی‌های تحت پوشش این منطقه تقدیر و از تلاش‌های بی‌شائبه این مجموعه تشکر کرد.

گفتنی است دفتر منطقه‌ای ساری در حال حاضر دارای ۳۲ نفر پرسنل است و ۵۱ نمایندگی و ۴۸ فروشگاه را تحت پوشش دارد و محدوده فعالیت آن در استان مازندران از بهشهر تا نوشهر در سمنان شامل شهرهای شاهرود و دامغان و همچنین استان گلستان است.

این دفتر علاوه بر کسب ده سال متوالی رتبه اول خدمات، با کسب امتیاز ۷۸۰ در شاخص رضایت مشتریان (CSI) در مرداد ماه سال جاری، در میان تمام دفاتر کشور بالاترین امتیاز را در این زمینه به خود اختصاص داده است. انحصار کسب بالاترین امتیاز در این زمینه نیز که تا کنون در دست دفاتر ساری و آذربایجان بوده است.

ساروی‌ها همچنین توانسته‌اند در شاخص رضایت مدیران نمایندگی (DSI) نیز بالاترین امتیاز را در بین همقطاران خود کسب کنند و به گفته برازنده، این دستاورد حاصل تعامل مثبت با نمایندگی‌های مربوطه بوده، ضمن آن‌که پایش بر نحوه ارائه خدمات نیز همواره در دستور کار این دفتر قرار داشته است.

از سایر دستاوردهای دفتر ساری می‌توان به توفیق در کسب گواهینامه استاندارهایی همچون ISO9001 -ISO10002 – ISO100004  و Ohsas18001  در حوزه موفقیت پایدار و تمدید پیوسته آن بدون مغایرت اشاره کرد.

مدیر دفتر ساری در خصوص علل موفقیت این دفتر گفت: به نظر می‌رسد اجرای روش بهبود مستمر، ارتقای استانداردهای منطقه با استفاده از چرخه بهبود PDCA و پایش دائمی فرآیندهای نمایندگی‌های تحت پوشش به صورت تعاملی از جمله اقداماتی بوده که دفتر ساری را در این جایگاه قرار داده است.

853