اخبار و رویدادها

نمايندگي مركزي شماره 2 ايران‌خودرو ممتاز شد

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

مطابق آخرین ارزیابی صورت گرفته، نمایندگی مركزی ایران‌خودرو واقع در شرق تهران موفق به كسب رتبه ممتاز، در شاخص  شایستگی ارائه خدمات شد.

به گزارش روابط عمومی شركت ایساكو، نمایندگی 5099 ایران‌خودرو بر طبق ارزیابی شركت بازرسی استاندارد و كیفیت ایران در اسفندماه 96 موفق به كسب 846 امتیاز در شاخص رضایت مشتریان شد و برای اولین بار در بین نمایندگیهای مركزی رتبه ممتاز در ارائه خدمات را دریافت كرد.

این نمایندگی در حالی این امتیاز را به دست آورده است كه در گزارش‌های میدانی و نظرسنجیها، مراجعان به صورت مستمر از خدمات دریافتی، تكریم مشتریان، كیفیت و سرعت تعمیرات و عدم بازگشت به تعمیرگاه ابراز رضایت كرده‌اند.

گفتنی است از آن‌جایی كه اولین هدف شركت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، ارائه بهترین خدمات به مشتریان و افزایش روزافزون رضایت ایشان است، نمایندگیهای ایران‌خودرو به صورت مستمر تحت پایش و ارزیابیهای مختلفی هستند و علاوه بر بررسیهای شركت بازرسی كیفیت و استاندارد كه مورد تایید وزارت صنعت است، بارها توسط واحد بازرسی ایران‌خودرو و معاونت خدمات پس از فروش و واحد مهندسی ایساكو در طی سال ارزیابی كیفی میشوند.

شهریار سلطانی معاون خدمات پس از فروش ایساكو نیز در این خصوص گفت: پروژه بهبود و ارتقا این نمایندگی  از دی ماه سال 95 در دستور كار شركت قرار گرفت تا با بهینه‌‌سازی ارائه خدمات، استانداردسازی فرایندها و به روز رسانی  فضای تعمیرگاهی، به كلینیك‌ تخصصی محصولات ایران‌خودرو تبدیل شود. نمایندگی مذکور در همین راستا به نحوی ارتقاء یافت كه در ارزیابی رضایت مشتریان شرکت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، موفق به كسب عدد 846 در ارائه خدمات به مشتریان شد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر برای  نمایندگی مركزی شماره یك ایران‌خودرو، واقع در خیابان آزادی پروژه بهبود و ارتقا تعریف شده است و امیدواریم این نمایندگی كه در حال حاضر در ردیف نمایندگیهای رتبه یك شركت است، به زودی موفق به كسب رتبه ممتاز شود.

3,263