اخبار و رویدادها

همزمان با رويكردهاي نوين ايساكو صورت گرفت؛ تبيين جايگاه مشتري در حوزه مركز تماس و پذيرش ايران خودرو

۱۴ آذر ۱۳۹۴

شركت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، مدتی است، سبك نوینی در خدمت‌رسانی به مشتریان در پیش گرفته و با تشكیل كارگروه‌ها، همایش‌ها و نشست‌های مختلف، سعی دارد، نقاط بهبود را به نقاط قوت تبدیل كند. این شركت در اولین گام، رویكرد خود را از مشتریمداری به مشترینوازی تغییر داده است.

hamayeshpasokh

در همین راستا، سمینار «تبیین جایگاه مشتری در مركز تماس و پذیرش‌» با حضور چند تن از مسئولین و مدیران ارشد شركت‌های ایران‌خودرو، ایساكو و امداد خودرو و جمعی از كارشناسان مركز تماس و پذیرش برگزار شد و راهكارهای جدیدی در خصوص بهبود روش‌های خدمت رسانی و افزایش شاخص رضایت مشتری مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، مدیرعامل شركت ایساكو پیشنهاد كرد كه با توجه به تغییر رویه شركت ایساكو در برنامه‌های پیش رو، نام «مركز تماس» به «مركز پاسخگویی» تغییر كند.

سیدرضا حسینی با تاكید بر ارزش والای مشتری در زنجیره ارزش، اظهار كرد: بر اساس آموخته‌های ملی و مذهبی، مشتریان حكم مهمان ما را دارند و مشترینوازی و ایجاد رضایت‌مندی قلبی اولین وظیفه ما در قبال آنها است.

حسینی ادامه داد: در دنیای تجارتی امروز، با سلایق جدید و هوشمندی بسیار بالای مشتریان مواجه هستیم و برای حفظ پیروزمندانه كسب و كار خود باید برای این اندیشه جدید، برنامه‌های تازه‌ای داشته باشیم و روش ما باید بر اساس نیاز و خواست مشتری هماهنگ و دگرگون شود.

وی گفت: رضایت مشتری از خدمات به معنی تامین خواسته مشتری و احتیاجات و انتظارات او به گونه‌ای درست و بیعیب و نقص در همان زمان و همان مکان و با همان قیمتی است که با مشتری توافق شده است.

مدیرعامل ایساكو اظهار كرد: شبكه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از لحاظ تجهیزات، فضای تعمیرگاهی و سهم بازار این توانایی را دارد كه به حداكثر این رضایت‌مندی دست پیدا كند؛ اما مكمل و نیروی محركه این شبكه مجهز، برخورد مناسب با مشتری تا حصول اطمینان از رضایت و اشتیاق اوست.

در این سمینار، آموزش‌های مفید و برنامه‌های انگیزشی در خصوص پاسخگویی مناسب‌تر به مشتریان به كارشناسان ارائه شد.