اخبار و رویدادها

همرمان با فرا رسیدن اعیاد مبارک قربان و غدیر و تعطیلات تابستانی در جاده مخصوص:

مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با سفر به آذربایجان شرقی نظارت بر ارائه خدمات را آغاز کردند

۲۲ مرداد ۱۳۹۸

مدیران شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) همچون سال‌های اخیر، همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی خودروسازان و اعیاد مبارک قربان و غدیر، نظارت ویژه و مستقیم بر نحوه خدمات رسانی را در دستور کار خود قرار داده تا گامی دیگر در جهت اجرای دقیق فرآیندها و بررسی نقاط قابل بهبود شبکه خدمات بردارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، مدیران این شرکت در راستای نیل به هدف تکریم و پاسخ‌گویی به مشتریان، چندین سال است که همزمان با ایام تعطیلات نوروز و تابستان، که با موج سنگین سفرهای هموطنان همراه می‌شود، با حضور در جاده‌ها بر فعالیت‌های امدادخودروایران و نمایندگی‌های مجاز (شبکه خدمات پس از فروش) حسن ارائه خدمات را مستقیما مورد پایش قرار می‌دهند.  در این راستا، مدیرعامل شرکت ایساکو در روز جاری (سه‌شنبه ۲۲ مرداد) همراه با جمعی از مدیران ارشد از نزدیک به بررسی کیفیت ارائه خدمات به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در آذربایجان شرقی پرداخته و با حضور در نمایندگی‌های مجاز شهرهای تبریز و بناب و گفتگوی رو در رو با مشتریان و پرسنل نمایندگی بر نحوه خدمات رسانی نظارت کرد.  سید رضا حسینی در حاشیه این بازدیدها گفت: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اخیرا بر طبق اعلام شرکت ISQI برای دهمین بار مقام اول را در خدمات پس از فروش به خود اختصاص داده است، اما چیزی که امروز باعث شده که ما شانه‌به‌شانه مشتریان در نمایندگی‌ها حاضر شویم، بررسی واگویه‌های دارندگان محصولات ایران‌خودرو از خدمات دریافتی و اعمال آن در فرآیندها و به تبع آن ارتقاء رضایت ایشان با اطلاع از موارد مطروحه در بدنه نمایندگی‌هاست.  حسینی که در جلسات داخلی با مدیران و همکاران در شرکت ایساکو همیشه با جدیت و قاطعیت در خصوص ارائه خدمات با کیفیت و با استاندارد بالا صحبت می‌کند، در این بازدیدها نیز به پرسنل نمایندگی‌ها تاکید کرد، کسب رضایت مشتری خط قرمز ما در خدمات پس از  فروش است و برای برآورده شدن رضایت مشتریان، توقع نهایت تلاش را از کارکنان مجموعه‌ها داریم.  در پایان این بازدید موارد و نقطه نظرهای مشتریان و صاحبان امتیاز نمایندگی‌ها، ثبت و توسط مدیریت عامل با قید فوریت، برای رفع آن‌ها، به ستاد و مدیران مرتبط ارجاع شد.  گفتنی است در برنامه نظارتی این دوره، مدیران ارشد ایساکو به شهرهایی سفر خواهند کرد که پیش از این کمتر مورد نظارت مستقیم مدیران قرار گرفته است. همچنین شایان ذکر است مسئولان این شرکت علاوه بر نظارت مستقیم به صورت محسوس و نامحسوس، در تمام ایام سال، با استفاده از سامانه هوش تجاری (BI) بر حسن ارائه خدمات نظارت کرده و گزارش‌های لحظه‌‌ای از این اقدامات در اختیار مدیر عامل قرار گرفته و بر طبق آن اقدامات سخت‌گیرانه‌ای برای بهبود در شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعمال می‌شود.

 

 

 

 

 

#خدمات_پس_از_فروش #ایساکو #خدمات_خودرو #خدمات_پس_از_فروش_خودرو  #لوازم_یدکی #تهیه_توزیع_قطعات_و_لوازم_یدکی_ایران_خودرو #خدمات_پس_از_فروش_ایرانخودرو #تامین_قطعات_تضمین_خدمات #خدمات_پس_از_فروش_ایران_خودرو #ایران_خودرو #ایرانخودرو #قطعه_خودرو #قطعات_خودرو #تعمیرگاه #نمایندگی_ایرانخودرو #تعمیرگاه_ایرانخودرو #مقام_اول_خدمات_پس_از_فروش #اندروید #اپل #اپلیکیشن_PWA #اپلیکیشن_وب #اپلیکیشن_وب_ایساکو #وب_اپلیکیشن_ایساکو #نوبت_دهی #امداد #درخواست_امداد #اتوکلیک