اخبار و رویدادها

گام‌های بلند ایساکو در جهت افزایش رضایت مشتریان

۱۱ دی ۱۳۹۵

مراسم پایانی ششمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور پنجشنبه نهم دی ماه با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از تلاشگران عرصه کیفیت در محل مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

showimage

در این مراسم از برگزیدگان جامعه مدیران، کارشناسان و ارزیابان کیفیتی کشور در ۱۰ حوزه تجلیل شد و عنوان «برگزیده مدال کیفیت» به مهندس سیدرضا حسینی، مدیرعامل شرکت ایساکو رسید.

این افتخار در حالی نصیب ایساکو شد که در گزارش‌های اخیر سازمان بازرسی نیز این شرکت توانسته بود مقام اول را بین خودروسازان داخلی در حوزه رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش، طی برنامه‌ شش ماهه ابتدای سال جاری از آن خود کند.

به نظر می‌رسد روند رو به رشد ایساکو حاصل تاکید و جدیت مدیریت ارشد ایران‌خودرو، برنامه‌ریزی دقیق مدیران و تلاش مستمر پرسنل ایساکو است که در راستای اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و معیارهای ارزیابی سازمان‌های متولی صورت گرفته است. الگوبرداری از شرکت‌های موفق جهانی بر پایه اصول اولیه خدمات پس از فروش کشور، نیز می‌تواند از علل حرکت رو به جلوی ایساکو در این زمینه باشد.

در پایان گفتنی است در این مراسم عبدالرضا امیدی، معاون مهندسی و کیفیت ایساکو نیز، شایسته دریافت لوح تقدیر شد.

479