در خدماترسانی ایرانخودرو به هموطنان سیلزده، تعدادي از نمايندگي هاي خدمات پس از فروش اين شركت فراتر از وظايف و مسئوليت هاي خود در حوزه خدمات خودرويي عمل كرده و به ياري هموطنان سيل زده شتافتند.
گروه صنعتی ایران خودرو به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی برای خدمات رسانی به هموطنان سیل زده علاوه بر ارائه خدمات وظیفه ای بیش از 100 اکیپ ویژه به استانهای گلستان، لرستان، خوزستان، فارس و مازندران اعزام کرده است که در مجموع بیش از دو هزار خدمات خودرویی و 3 هزار نفرساعت خدمات غیر خودرویی (خارج کردن خودروها از میان گل و لای، جابجایی لوازم مورد نیاز مردم، توزیع مواد غذایی و ...) ارائه دادند.
اکیپ های ویژه امدادی حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو، تا بازگشت مناطق سیل زده خوزستان و لرستان به شرایط عادی، در این دو استان حضور خواهند داشت و به امدادرسانی به هموطنان ادامه خواهند داد.
مدیران خدمات پس از فروش ایران خودرو در آخرین روز از بازدیدهای کشوری خود که به منظور پایش، نظارت و تسریع در امور مشتریان صورت گرفت، امروز با حضور در نمایندگی های شهرهای رشت، آستانه، لاهیجان، لنگرود، رودسر و رامسر به این سفرها پایان خواهند داد.
نمایندگی ۲۳۰۴الیگودرزباتوجه به سیلاب های شدیددر منطقه لرستان علاوه برخدمات امدادرسانی به خودروها، آمادگی خودرا جهت اسکان مسافران نوروزی در محدوده این شهر اعلام کرد.
مدیران ارشد شرکت ایساکو به منظور نظارت و تسریع در خدمت رسانی به مسافران نوروزی از نمایندگی های مجاز، ناوگان امداد جادهای و سایر مراکز خدماتی این شرکت از محور های مواصلاتی در شهر های اهواز، شوش، اندیمشک، دزفول، بازدید و از امدادگران در این ایام قدردانی کردند.
با گذشت هفت روز از اجراي جشنواره خدمات نوروزي ايرانخودرو و در راستاي اجرای مسئوليتهاي اجتماعي، امدادگران اين شركت به ۱۳۴۳ خودروی غیر ایرانخودرویی در شهرها و جادههای کشور خدمات ارائه دادند.
25 اکیپ اختصاصی و تجهیز شده جهت خدمات امدادی به هموطنان آسیب دیده در سیل به شهرهای شیراز، خرم آباد، پلدختر و یاسوج اعزام و به صورت ویژه خدمات امدادی ارائه می دهند.