۲۵ مرداد ۱۳۹۵

در هفتمین دوره ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران؛ ایساکو باز هم در خدمات پس از فروش برتر شد

بر اساس اعلام نتایج ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، از شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرویی، شرکت ایساکو با کسب بیشترین امتیاز در این حوزه، درصدر جدول قرار گرفت.

مهندس رضا حسینی ضمن بیان مطلب فوق گفت: بزرگ‌ترین هدف ما این است که به عنوان متولی شرکت ایران‌خودرو در حوزه خدمات پس از فروش، حتی یک مشتری هم با نارضایتی از مجموعه ایساکو خارج نشود و استانداردهای ما مطابق با استانداردهای جهانی در این حوزه باشد و اکنون خرسندیم که تلاش همکاران در حوزه گسترده شبکه خدمات ایساکو، برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان، گامی رو به جلو بوده است.

بیشتر بخوانید

۱۸ مرداد ۱۳۹۵

همزمان با نمایشگاه خودروی مشهد؛ امکانات جدید سامانه همراه ایساکو معرفی می‌شود

مدیر عامل ایساکو از افزوده شدن امکانات جدید به «سامانه همراه ایساکو» خبر داد و گفت این موارد در نمایشگاه خودروی مشهد که از امروز بازگشایی خواهد شد، به بازدید کنندگان معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید