۳۰ بهمن ۱۳۹۵

رشد تصاعدی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، بر اساس آخرین ارزیابی وضعیت رضایت‌مندی مشتریان از فرایند خدمات پس از فروش خودروهای سواری در سه ماهه سوم سال ۹۵، شرکت ایساکو رشد تصاعدی و چشمگیری در کیفیت ارائه خدمات داشته است.

بیشتر بخوانید

۲۸ بهمن ۱۳۹۵

نائب قهرمانی تیم ایساکو در مسابقات كارگري استان تهران

    تيم فوتسال ایساکو، نائب قهرمان مسابقات كارگري استان تهران شد.
بیشتر بخوانید

۲۶ بهمن ۱۳۹۵

قرعه‌کشی جشنواره فروش زمستانی ایساکو برگزار شد

جشنواره زمستانی ایساکو با قرعه‌کشی در بین فروشگاه‌های برتر ایساکو پایان یافت.

شرکت ایساکو به منظور تامین لوازم و قطعات یدکی مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش و تشویق فروشگاه‌های مجاز برای تکمیل سبد قطعات خود، شرایط فروش ویژه‌ای را تحت عنوان «جشنواره زمستانی فروش» با در نظر گرفتن جوایزی نفیس اجرا کرد.

بیشتر بخوانید

۲۵ بهمن ۱۳۹۵

خدمات پس از فروش هزینه نیست یک فرصت است

مدیرعامل شرکت ایساکو در چهارمین همایش صنعت خودرو با اشاره به نقش و سهم خدمات فروش و پس از فروش در ارتقای برند گفت: خدمات پس از فروش هزینه نیست یک فرصت است.

بیشتر بخوانید

۲۴ بهمن ۱۳۹۵

در حاشیه همایش صنعت خودرو کشور؛ خدمات نوین ایساکو برای مشتریان اجرایی شد

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در چهارمین همایش صنعت خودروی کشور حضور یافت. این شرکت در نمایشگاه جنبی همایش، جدیدترین خدمت خود را با عنوان "اتوکلیک" در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. این طرح که برای ارائه سرویس فوری در محل به مشتریان طراحی شده است از طریق سامانه همراه ایساکو در اختیار دارندگان محصولات ایران‌خودرو قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید