۲۶ تیر ۱۳۹۶

جهش 96؛ ارتقا رضایت مشتری در پی نوآوری در ارایه خدمات

مديرعامل ايساكو گفت: بنابر نتايج ارزشيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، ‌شاخص رضايت مشتريان ايساكو در سال 95 رشد چشمگيري داشته، به گونه اي كه در پايان سه ماه چهارم سال گذشته 26 نمره ارتقاي رضايت مشتريان نسبت به آخرين نتايج سال 94 كسب شده است. از سوي ديگر تعداد شكايات نيز حدود 70 درصد نسبت به آغاز سال 95 كاهش داشته است.

بیشتر بخوانید

۲۱ تیر ۱۳۹۶

نشست هم اندیشی تحقیق و توسعه ویژه مدیران شرکت ایساکو برگزار شد

نشست هم‌اندیشی جاری‌سازی مدیریت تحقیق و توسعه (R&D)  شرکت ایساکو برگزار شد.

بیشتر بخوانید

۱۸ تیر ۱۳۹۶

دوره آموزشي ojt ایساکو در کرمان هم برگزار شد

دوره آموزشی دفتر منطقه‌ای کرمان در نمایندگی 4117 شهر کرمان  به اجرا در آمد.
بیشتر بخوانید

۱۴ تیر ۱۳۹۶

در راستای بهینه‌سازی کیفیت خدمات صورت گرفت: ارتباط حضوری مدیران ایساکو با مشتریان ایلامی

تیم بازرسی و نظارت شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، برای گفتگوی رو در رو با مشتریان و مسئولین نمایندگی‌ها و شناسایی نقاط قابل بهبود و ارائه راهکار، به استان ایلام سفر کردند.

بیشتر بخوانید

۱۳ تیر ۱۳۹۶

جلسه مدیران ارشد شرکت پژو، ایکاپ و ایساکو برگزار شد

جلسه هماهنگی امور خدمات پس از فروش خودروهای محصولات مشترک شرکت ایران‌خودرو و پژو، با حضور مدیران ارشد شرکت پژو - سیتروئن (PSA)، ایکاپ و ایساکو برگزار شد.

بیشتر بخوانید

۷ تیر ۱۳۹۶

تیم بازرسی و نظارت ایساکو رو در رو با مشتریان

تیم بازرسی و نظارت شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، برای گفتگوی رو در رو با مشتریان و مسئولین نمایندگی‌ها و شناسایی نقاط قابل بهبود و ارائه راهکار، وارد استان خراسان شمالی شدند.

بیشتر بخوانید

۳ تیر ۱۳۹۶

تمهیدات ایساکو برای مسافران در ایام عید سعید فطر

با توجه به آغاز فصل تابستان و فرا رسیدن ایام تعطيلات عيد سعيد فطر، شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو آمادگي خود را نسبت به ارائه خدمات مورد نياز مسافران، اعلام كرد.

بیشتر بخوانید