در دوازدهمین همایش تجلیل از مولفان و پدیدآورندگان مواد و رسانههای آموزشی، که امروز، در مدرسه دارالفنون تهران برگزار شد، از «دکتر محمد شفیعیان»، رییس اداره آموزش فنی شرکت ایساکو به عنوان یکی از مولفان کتب درسی در حوزه مکانیک خودرو، تقدیر شد.
تور تعالی پروژه استقرار نظام موفقیت پایدار در شرکت ایساکو برگزار شد
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) با سابقه هشت ساله کسب مقام اول در حوزه خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی کشور، تجربیات خود را در اختیار متقاضیان و علاقمندان قرار داد.
این جلسه در راستای تشویق تعمیرکاران خارج از حوزه شبکه خدمات ایساکو، برای استفاده از قطعات اصلی و فرهنگ سازی خرید قطعات استاندارد از فروشگاه های مجاز ایساکو، برگزار شد.
رکورد ایساکو در کاهش زمان تعمیرات و افزایش سرعت خدمات
براساس اعلام نتایج ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو موفق شد با کسب بیشترین امتیاز در میان شرکتهای خودروساز و واردکننده خودرو در صدر جدول ارزیابی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرویی قرار گیرد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمپین «کاروان مهر» را در دو فاز اجرا می کند. در فاز نخست اجرای این کمپین کامیونت های حاوی وسائل گرمایشی این شرکت راهی مناطق محروم کشور شد.
دومین دوره آموزش حین کار ایساکو برای خودرو «هایما» در اردبیل برگزار شد
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) در راستای ورود محصولات جدید ایران خودرو به بازار مصرف اقدام به برگزاری دورههای افزایش مهارت فنی پرسنل در نمایندگیهای منتخب خودروی هایماs5 کرده است.
مقایسه روند رضایت مشتریان خودرو از خدمات پس از فروش در سه ماهه ابتدایی سال جاری نشان میدهد ایساکو با افزایش 5 امتیازی توانسته در بهار سال جاری امتیاز خود را به 736 برساند. این موضوع در حالی است که امتیاز ایساکو در زمستان سال گذشته 731 بوده است.