۲۹ دی ۱۳۹۷

نشان تعالی منابع انسانی به خدمات پس از فروش ایران‌خودرو رسید

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در دهمین دوره جايزه تعالی منابع انسانی، تندیس برنزین سه ستاره دریافت کرد.
بیشتر بخوانید

۲۴ دی ۱۳۹۷

سنجش وفاداری مشتریان به خدمات پس از فروش برندهای خودرویی در ایران

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گزارشی میزان وفاداری مشتریان در استفاده از شبکه خدمات پس از فروش برندهای مختلف خودرویی داخلی و خارجی فعال در ایران را بررسی کرده است.

بیشتر بخوانید

۱۸ دی ۱۳۹۷

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو حاضر شد

شرکت ایساکو همراه با شرکت امدادخودروایران و در قالب خدمات پس‌از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو با رونمایی از مهم‌ترین برنامه این شرکت در نمایشگاه شهرآفتاب به معرفی خدمات خود پرداختند.

بیشتر بخوانید

۱۵ دی ۱۳۹۷

دریافت گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه توسط تعمیرگاه‌های مرکزی ایران خودرو

مدیرعامل شرکت همگام خودرو اظهار داشت: به منظور استقرار سیستم مدیریت یکپارچه در سطح شبکه تعمیرگاه‌های مرکزی با تأکید بر بهبود روش‌ها در خدمات‌دهی و بهینه‌سازی مستمر فرایندهای کاری در جهت نیل به اهداف سازمانی و تأمین رضایتمندی مشتریان تلاش مضاعفی در همگام خودرو انجام شد.

بیشتر بخوانید

۹ دی ۱۳۹۷

مستند تعمیراتی «چراغ سیار» ایساکو رونمایی شد

مهندس عبدالرضا امیدی در این‌باره گفت: کتابچه چراغ سیار، به عنوان چکیده‌ای از دانشنامه اطلاعات فنی خودروها، تهیه و تدوین و برای استفاده در اختیار پرسنل کلیدی نمایندگی‌ها و کارشناسان فنی قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید

۱ دی ۱۳۹۷

رضایت مشتریان از خدمات ایساکو افزایش یافت

بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در پايان آبان ماه سال جاري، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، به عدد 753 رسید.

بیشتر بخوانید