۲۵ خرداد ۱۳۹۸

امکان بهره‌برداری مجدد از اپلیکیشن ایساکو برای دارندگان گوشی‌های آیفون امکان‌پذیر شد

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، مدیریت طراحی سیستم‌های این شرکت موفق شد با استفاده از فناوری اپلیکیشن‌های پیش‌رونده، استفاده مجدد از اپلیکیشن ایساکو را برای دارندگان گوشی‌های آیفون با سیستم عامل iOS، امکان‌پذیر کند.

بیشتر بخوانید

۱۲ خرداد ۱۳۹۸

طرح خدمت رساني ايساكو به زائران حرم مطهر امام خميني (ره)

به گزارش روابط عمومی ایساکو، این شرکت در روزهای میانی خرداد ماه که مصادف با ایام ارتحال امام خمینی (ره)، سالرز قیام پانزده خرداد و تعطیلات عید سعید فطر است، به منظور رفاه حال هموطنان طرح‌ ویژه خدمت‌رسانی را به همین منظور اجرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید

۸ خرداد ۱۳۹۸

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را در تمامی ادوار ارزیابی کسب کرد

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در سه ماهه پایانی سال 97 بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را در این حوزه به دست آورد و تمامی رکوردهای خود در این زمینه را پشت سر گذاشته و باز هم در بین خودروسازان داخلی صدرنشین شد.

بیشتر بخوانید

۵ خرداد ۱۳۹۸

بهره‌مندي از فناوري اطلاعات، مزيت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو

مديرعامل ايساكو بهره‌گيري از فناوري اطلاعات را يكي از مزیت‌های حوزه خدمات پس از فروش ايران‌خودرو و وجه تمايز آن با ساير شرکت‌های خدمات خودرو دانست.

بیشتر بخوانید

۱ خرداد ۱۳۹۸

پیش‌‌بینی‌ روش‌های تامین قطعات یدکی قبل از آغاز تحریم‌ها صورت گرفته است

مديرعامل ايساكو از جايگزيني منابع جدید تامين قطعات یدکی در شرايط تحريم خبر داد.

سیدرضا حسینی ضمن اعلام این خبر گفت: با اعمال مجدد تحریم‌ها تلاش‌های این مجموعه برای تامین به موقع قطعات و لوازم یدکی استاندارد و مقابله با بازار قطعات تقلبی صدچندان شده است.

بیشتر بخوانید