۲۷ آبان ۱۳۹۸

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سراسر کشور در حالت آماده‌باش قرار گرفت

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، به دستور فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، پیرو شرایط ناپایدار جوی کشور با اعلام وضعیت ویژه در حالت آماده باش قرار گرفت.

 
بیشتر بخوانید

۲۴ آبان ۱۳۹۸

برگزاری بزرگ‌ترین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش کشور

یازدهمین دوره آزمون سراسری خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور مهارت‌سنجی پرسنل نمایندگی‌های مجاز در حوزه خدمات پس از فروش، از 18 تا 23 آبان ماه به صورت الکترونیکی و کتبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

۲۱ آبان ۱۳۹۸

شرکت ایساکو آزمون الکترونیکی پرسنل نمایندگی‌های ایران خودرو را برگزار کرد

آزمون سراسری شرکت ایران‌خودرو، به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین امتحان مهارت‌سنجی در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور، به دو صورت الکترونیکی و حضوری در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید

۱۹ آبان ۱۳۹۸

صدور دستور آماده‌باش به خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای یاری‌رسانی به هموطنان زلزله‌زده آذربایجان شرقی

پس از وقوع زلزله‌ 5.9 ریشتری به مرکزیت شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، به دستور دکتر مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، با اعلام وضعیت ویژه در حالت آماده باش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

۱۱ آبان ۱۳۹۸

گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ایساکو برای پنجمین سال متوالی تمدید شد

شرکت ایساکو در راستای موفقیت پایدار، بار دیگر توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) خود را که از سال 94 موفق به دریافت آن شده بود، برای پنجمین سال متوالی، تمدید کند.

بیشتر بخوانید

۸ آبان ۱۳۹۸

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در طرح اربعین ۸ هزار و ۳۰۰ خدمت به هموطنان ارائه کرد

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که همزمان با ایام اربعین حسینی از 22 تا 30 مهر سال جاری طرح «خیمه زدیم راه را...» را به منظور خدمت‌رسانی به زایرین کربلای معلا اجرا کرده بود، این طرح را با ارائه 8 هزار و 300، خدمت به هموطنان به پایان رساند.

بیشتر بخوانید