۱۷ آذر ۱۳۹۹

پلتفرم جدید ایران‌خودرو برای ارائه خدمات به مشتریان

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و بیمه ایران به منظور افزایش رضایت مشتریان تفاهم‌نامه همکاری در حوزه خدمات‌رسانی سیار به مشتریان و خسارت دیدگان حوادث رانندگی امضا کردند.

بیشتر بخوانید

۱۵ آذر ۱۳۹۹

جهش ایساکو در شاخص رضایت مشتریان

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در مهر ماه امسال توانست با شش امتیاز رشد، جهش چشمگیری در شاخص رضایت مشتریان، ثبت کند.

بیشتر بخوانید

۳ آذر ۱۳۹۹

سرویس ادواری خودرو در نمایندگی بدون نوبت انجام می‌شود

معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو اعلام کرد: دریافت سرویس‌های ادواری تضمینی برای حفظ سلامت و کارکرد مطلوب خودرو مشتریان است.

بیشتر بخوانید