۲۳ فروردین ۱۴۰۰

استفاده غیرحضوری از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو همزمان با آغاز موج چهارم کرونا در کشور، طرح ارایه خدمت در محل مشتریان را همچنان با جدیت دنبال می‌کند و به عنوان یک شرکت خدماتی، بدون تعطیلی در کنار هموطنان است.

بیشتر بخوانید

۱۷ فروردین ۱۴۰۰

ارایه ۵۲ هزار خدمت غیرحضوری در جشنواره خدمات نوروزی ۱۴۰۰ ایران‌خودرو

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در این جشنواره ۵۱۷۷۶ مورد خدمت امدادی با توجه به شرایط نامناسب جوی در برخی مناطق به همت 1440 دستگاه ناوگان امدادی مستقر در 104هزار کیلومتر از جاده‌های کشور و به هموطنان ارایه شد. همچنین با حضور حدود 200 نمایندگی کشیک بالغ بر 35 هزار خودرو در نمایندگی‌ها پذیرش شدند.

بیشتر بخوانید

۱۶ فروردین ۱۴۰۰

رکورد ایران خودرو در شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش

براساس نتایج نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از هموطنان، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در بهمن ماه سال ۹۹ با کسب امتیاز ۷۸۴، رکورد شاخص رضایت مشتریان را در خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید

۸ فروردین ۱۴۰۰

زمان انتظار دریافت خدمت به ۲۳ دقیقه رسید/ ثبت بیش از ۲۵ هزار خدمت در ۹ روز از جشنواره امداد نوروزی

در ۹ روز نخست جشنواره امدادنوروزی، شرکت امداد خودرو ایران بیش از ۲۵ هزار مورد خدمت امدادی به هموطنان در سراسر کشور ارایه کرده است.
بیشتر بخوانید

۵ فروردین ۱۴۰۰

۴ برابر شدن خدمات غیر حضوری امداد نوروزی ایران خودرو

مدیران امداد خودرو ایران، به منظور نظارت بر کیفیت و سرعت خدمات امدادگران، از نخستین روز آغاز طرح امداد نوروزی، از محورهای مواصلاتی تهران و همچنین سایر پایگاه‌ها و دفاتر منطقه‌ای بازدید به عمل آورده‌اند.
بیشتر بخوانید

۳ فروردین ۱۴۰۰

استقبال بالای مشتریان از خدمات غیرحضوری ایران‌خودرو

مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) امروز سوم فروردین ماه، به منظور بررسی نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان در دومین نوروز کرونایی، از تعمیرگاه‎‌های مرکزی و پایگاه‌های امدادی این شرکت بازدید کردند.

بیشتر بخوانید